niedziela, 13 sierpnia 2017

natural beauty



Coraz częściej spotykam się w życiu ze stwierdzeniem 'fałszywy przyjaciel'. Z resztą każdy to codziennie słyszy. Wiele osób także przekonało się o tym przez własnie doświadczenie. Ostatnio uświadomiłam sobie, że naprawdę nieważna jest ilość przyjaciół, lecz jakość.
Widzę to na każdym kroku. Parę lat temu bardzo brakowało mi takiej jednej osoby, której mogłabym wszystko powiedzieć, którą mogłabym o wszystko poprosić, do której mogłabym zadzwonić o każdej porze dnia. Jakiś czas później byłam pewna, że znalazłam tę osobę. Jednak po paru latach okazało się, że to wszystko było fałszywe i że to najbardziej toksyczna znajomość w moim życiu. Co o tym myśleć? Nie wiadomo. Wydaje mi się, że nie ma na to odpowiedzi. Ostatnio postanowiłam zrobić selekcję znajomych i bardziej zaangażować się w relacje ze znajomymi, szczególnie z najbliższymi mi osobami. Trzeba otaczać się ludźmi, którzy coś wnoszą w twoje życie, a nie którzy zabierają z niego wiele rzeczy. Wracając do pielęgnowania wartościowych znajomości, czasem warto zwyczajnie zagadać, napisać, zadzwonić. Dzięki temu wywołasz uśmiech na twarzy tej drugiej osoby i tobie też będzie lepiej. Zobaczysz!








15 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz:*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najzupełniej się z Tobą zgadzam :) Nie ma co utrzymywać kontaktów z osobami, które nas nie szanują, bądź nie są wobec nas życzliwe. Życzę Ci, abyś znalazła tę prawdziwą przyjaciółkę, która wniesie dużo wartościowych rzeczy do Twojego życia :)

    http://madlenmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! ♥♥♥ ja Tobie również ♥

      Usuń
  3. Bo to prawda. Moi wszyscy "przyjaciele" mnie zostawili, zostałam sama, ale jakoś nie zniechęiło mnie to do tego, że nadal poznawać nowych ludzi i nawiązywać nowe przyjaźnie.

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba poznawać nowych ludzi, bo to właśnie wśród nich można znaleźć tę jedyną osobę, która nas zrozumie. Bardzo dobrze, że się nie zniechęciłaś, to znaczy że jesteś silna i nieważne co się stało idziesz dalej i patrzysz optymistycznie na świat! Wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  4. Piękne masz włosy <3
    Ja mam tylko kilku prawdziwych przyjaciół, bo reszta okazała się fałszywa :(
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda taka naturalna sesja. Prześliczne masz włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze powtarzałam, że liczy się jakość, a nie ilość :)
    >>mój blog<<

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie kochana!
    Trzeba otaczać się ludźmi, którzy wprowadzają pozytywności w życiu!:)
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam parę toksycznych znajomości, nie ma co trwać w takim układzie bo tylko my na tym tracimy :))
    Zapraszam do siebie https://white-lady990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w Twoich włosach! Te zdjęcia są cudowne <3
    beautifulspacesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele znajomości w życiu każdego człowieka to znajomości ulotne i choć często myślimy że te osoby są nam bliskie to dopiero czas pokazuje, które z nich zasługują na miano tego prawdziwego przyjaciela :)
    a tak btw, cudowne włosy!

    zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto otaczać się pozytywnymi ludźmi w życiu :)
    Fałszywych znajomych nie mam od dawna.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń