środa, 9 sierpnia 2017

I push you out and you come right back



Hej,

wrzucam pozostałe zdjęcia z ostatniej sesji. Tak jak wcześniej wspominałam, było upalnie i słońce niesamowicie raziło w oczy.
Mam nadzieję, że zdjęcia obejrzycie z przyjemnością 😃

shirt - stradivarius

Instagram(click) - @kidrauuuuhll







łapcie piosenki na dziś - 




Dzisiaj pogoda już tak nie męczy, jest o wiele lepiej, wręcz idealnie!


Miłego dnia Wszystkim,


Agata K. 

ps jeśli post sie podobał, nie zapomnijcie o zaobserwowaniu bloga i mojego konta na Instagramie, link na początku wpisu 💕



11 komentarzy:

  1. Śliczna buźka <3 i stylizacja oczywiście !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzeczka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w Twoich włosach! Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta bluzka, coś w sobie ma. A jakie Ty masz śliczne długie blond włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Bluzka jest przecudna :*

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)
    Można wiedzieć kto jest Twoim fotografem? Ma genialne "oko" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam różnych fotografów, zależy od wyjścia ;d dziękuję!

      Usuń
  8. śliczne zdjęcia! świetna bluzka
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne włosy masz:)
    naprawdę genialne zdjęcia;*

    OdpowiedzUsuń