poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Beverly Hills flavour




Hejka wszystkim,

wrzucam zdjęcia z nową letnią stylizacją z dzisiaj, mam nadzieję, że post się spodoba! Tym razem pogoda była o wiele lepsza, zdjęcia robiło się w zupełnie innej atmosferze! 👅

Na sesję wybrałam to samo miejsce co ostatnio, bo niesamowicie podoba mi się ten klimat. Kto śledzi moje konto na Instagramie wie, że jednym z moich marzeń jest podróż do Ameryki, a ten teren w pewnym stopniu przypomina mi tamte obszary.


Hi everyone!

today I post new photos with new outfit from today, I hope you'll like it! This time the weather was much better, there was a completely different atmosphere! I chose the same place like last time, because I love this climate, it's stunning. Who follow my Instagram account knows, that one of my big dreams is a departure to America and this area a bit looks like those places.


















kardigan - no name
top/tunika - sammydress.com
szorty - terranova
botki/kozaki - Lasocki
torba - sinsay



Pamiętajcie o zaobserowaniu bloga i konta na Instagramie :)) Komentujcie stylizację, jak Wam się widzi? 
Remember follow my blog and Instagram account :)) Comment this look, do you like it?


Miłego dnia, wkrótce kolejne zdjęcia!
Have a nice day, new pics will be soon!


Agata K. 


11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że Ci się podobają Magda! <3

      Usuń
  2. Ja też blisko znajdywać się, przechadzać się, a co do stylizacji to pięknie ci wyszła. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, bardzo lubię czarne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja, idealne dobrane elementy, kolorystyka to czysta klasyka i ponadczasowość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, pięknie wyglądasz!
    Świetne te spodenki :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja; bardzo podoba mi się ta czarna torebeczka, jest naprawdę bardzo stylowa:)

    OdpowiedzUsuń