piątek, 21 lipca 2017

Wygrałam 500 zl z allegro_moda !




Witajcie!

Tym razem przychodzę do Was z super wiadomością !!

Aaaaa moje zdjęcie zajęło pierwsze miejsce w pierwszym tygodniu konkursu #pickoftheweek z allegro_moda! Tego to się nie spodziewałam, tym bardziej, że ich profil na Instagramie obserwuje tysiące osób, w tym wiele influencerek!


Szykują się wielkie zakupy, mam już listę, ale może zaproponujecie jeszcze coś co jest teraz na topie? 😚 Piszcie w komentarzach!
A tu zdjęcie, które wygrało:


Jestem na ich profilu na Instagramie @moda_allegro i stronie internetowej! To wyróżnienie, jakiś mały krok do przodu! 😎


Pamiętajcie o zaobserwowaniu bloga i mojego konta na Instagramie - (click) ! 



Miłego dnia! 



Agata K. 



10 komentarzy:

  1. Bardzo gratuluję wygranej, a zdjęcie jest super, więc nic dziwnego że się udało! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku Wielkie Gratulację Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo wielkie gratulacje! <3 charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń