środa, 12 lipca 2017

Współpraca z Banggood.com | WISHLISTA


Witajcie!


Parę dni temu rozpoczęłam współpracę z internetowym sklepem Banggood. Mają bardzo szeroki asortyment, każdy może znaleźć u nich coś dla siebie. Przyznam szczerze, że miło mnie zaskoczyli. Dostępne są tam nie tylko artykuły związane z modą! Zachęcam do przejrzenia ich strony, niektóre oferty mogą Was zachwycić.
Poniżej chcę Wam przedstawić pozycje, które mi wpadły w oko.






 1. Jestem pewna, że ten top zwróci uwagę każdej kobiety, która zna się na modzie i chce idealnie  wyglądać na lato!





















2. Idealna na lato, krótka sukienka z modnymi frędzlami.








3. Paleta 40 cieni do powiek. Muszę ją przetestować!








4. Mój ulubiony kombinezon z tego sklepu!









Proszę o poklikanie w linki! 😘 Wejdźcie na ich stronę, mają duużo ciekawych rzeczy! Nawet jeśli pozycje przedstawione przeze mnie nie idą w parze z Waszym gustem, nie rezygnujcie z przejrzenia strony banggood. Oferują wiele rzeczy, które mogą trafić w przeróżne gusta!

Obecnie z poniższymi kuponami można zamówić pozycje o wiele taniej!

z kodem WomanC15 zniżka 15% na odzież damską
z kodem 20JEWELS zniżka 30% na biżuterię
z kodem NewSwin zniżka 10% na stroje kąpielowe
z kodem HN0613 zniżka 15% na nowe modele w sklepie
z kodem BGMENS25% zniżka 25% na męskie produkty kosztujące ponad 20$
z kodem family11 zniżka 11% na artykuły gospodarstwa domowego i ogrodu
z kodem 15summerje zniżka 15% na biżuterię letnią





Mam nadzieję, że post się spodobał. To pierwszy tego typu, więc robi się ciekawie 😏 Obserwujcie!


Wkrótce nowości, so stay tuned!


Agata K.

10 komentarzy:

  1. Miałąm kiedyś taką paletkę niestety u mnie się nie sprawdziła i zamówiłam oryginalną Morphe, ale może coś się zmieniło i cienie nie są już tak twarde.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza bluzeczka jest piękna!
    poklikane ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bluzka jest prześliczna *.* z chęcią sie skuszę!

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy mają świetne i są też bardzo dobrej jakości, bo miałam okazję już składać zamówienie na tej stronce- Więc polecam.
    Pierwsza koszula cudo ♥♥♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Top z różami jest cudowny! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy wybrałaś! <3
    Mi najbardziej spodobał się top z różami, uwielbiam motyw róży na ubraniach!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy wybrałaś! <3
    Mi najbardziej spodobał się top z różami, uwielbiam motyw róży na ubraniach!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym topie się zakochałam :D !

    OdpowiedzUsuń