środa, 19 lipca 2017

Będę w 'Mam talent' ?!




Hej!

Tydzień temu dowiedziałam się, że mam możliwość wystąpienia w "Mam talent". W jaki sposób do tego doszło to też ciekawa historia. Moja koleżanka natknęła się w internecie na ogłoszenie konkursowe, które informowało o wolnych wejściówkach na widownię. Dominika już dawno zapomniała o tym, że wzięła w tym udział, gdy otrzymała telefon powiadamiający o wygranej.
Nagrania odbyły się w zeszły poniedziałek, dokładnie tydzień temu. Na miejsce dojechaliśmy ok. 19 i udaliśmy się na ul. Karasia 2, gdzie już zbierał się tłum. Casting trwał 4 godziny, nagrania rozpoczęły się ok. 20 i skończyły o północy. Interesujące jest to, że dopiero po takim wydarzeniu, po uczestnictwie w nagraniach człowiek sobie uświadamia, jak bardzo to wszystko jest poustawiane i niespontaniczne. Nie miałam pojęcia, że casting będzie taki ciekawy! Dawno tyle się nie śmiałam. Oczywiście dostałam głupawki przy najmniej odpowiednim momencie, gdy zagraniczny wykonawca rozpoczął przedstawiać "swój talent". Ten występ rozbawił nas do łez. Nad nami stał kamerzysta i widziałam kiedy nas nagrywa, mam nadzieję, że moja głupawka nie będzie widoczna na dużym ekranie. Casting był bardzo ciekawym doświadczeniem i przede wszystkim świetną zabawą. Miałyśmy idealne miejsce w 3 lub 4 rzędzie blisko jury, w którym jak wiecie Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak i Agustin Egurrola.
Nie mogę się doczekać naszego odcinka!




Jest Was coraz więcej zarówno na tutaj na blogu, jak i na Instagramie(click) 💖💖💖

Pamiętajcie o zaobserwowaniu jeśli się podobało! Wkrótce post o tym jak udało mi się zgarnąć 500 zł z allegro_moda! Stay tuned!




Miłego dnia,


Agata K.


10 komentarzy:

  1. Super! Niestety w telewizji nie ma nic na "spontanie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, gratulacje! Ciekawe przeżycie. Czekam na twój występ w Mam Talent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam na widowni ;) na początku posta napisałam :)


      Usuń
  3. Jejku, ale fajnie. Chcialabym być na widowni.
    Gratuluję !
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To gratulację, trzymam kciuki za udany udawanie bycia normalną LOL,kto wie może kiedyś wystąpisz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha z koleżanką póki co odkryłam jeden mój 'niesamowity' talent a mianowicie tworzenie memów lol

      Usuń
  5. Na początku po przeczytaniu tytułu myślałam, że występowałaś. Ale bycie na widowni również musiało być bardzo ciekawym doświadczeniem. Również nie mogę się doczekać odcinka. Ciekawa jestem czy uda mi się Ciebie wypatrzeć i czy rzeczywiście miałaś taką głupawkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha mam nadzieję, że tego nie będzie ;3 kamerzysta stał przede mną i kierował kamerę na mnie, więc być może będę widoczna ;3

      Usuń
    2. Może nie będzie aż tak źle :D Tak jak mówiłam - będę wypatrywać! :D

      Usuń
  6. Ja tez byłam na nagrywkach, tylko ze z agnecji i jeszcze nam zapłacili 50 zł ��

    OdpowiedzUsuń