poniedziałek, 29 maja 2017

Zara, Mohito, Reserved, H&M fashion | my favorite clothes


Hej!


Wracam z postem z propozycjami z różnych sklepów. Z pewnością zauważyliście, że w sklepach królują teraz przeróżne motywy falban. Mi najbardziej spodobała się biała bluzka z bufiastymi rękawami - to pierwsza rzecz, którą Wam teraz przedstawię 💋






Kolejną rzeczą, która zwróciła moją uwagę, jest elegancka biała bluzka z falbankami na rękawach.







Wszystkie powyższe ubrania są z Zary, teraz przejdźmy do h&m.
Od dawna poszukiwałam czapki z daszkiem 'bejsbolówki' w tym kolorze!




Bralet w tym kolorze to po prostu marzenie 😍 Taki znalazłam właśnie w Reserved! Dostępny także w czerni.





Jak wiecie, Mohito jest jednym z moich ulubionych sklepów, sukienki od nich są idealne!

1)


2)





Zwróćcie uwagę na te rzeczy podczas zakupów! ☺

To wszystko. Mam nadzieję, że post się spodobał i może weźmiecie z niego coś dla siebie.
Pamiętajcie o zaobserwowaniu bloga i mojego konta na Instagramie(click) ❤

Życzę wszystkim miłego dnia! U mnie jest 28 stopni, jest super!

Komentujcie, piszcie jak Wam się podoba i co wybraliście!


Agata K.

10 komentarzy:

  1. świetne rzeczy ;) bluzki z Zary są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bluzki, ta pierwsza z bufiastymi rękawami, to nie za bardzo w moim stylu, ale druga jest śliczna.
    Śliczne fotki
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza koszula jest genialna!Sama bym z chęcią w taką wskoczyła.Super blog.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ubrania. Najbardziej mi się podoba ta z falbankami na rękawach.
    Jeśli jesteście miłośniczkami biżuterii tak jak ja, to zapraszam na mój blog o biżuterii http://blog.kingy.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te koszulki z falbanami i odkrytymi ramionami. Marzy mi sie taki stanik koronkami ale nie jest praktyczny niestety. Super post, buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny bralet i czapka, uwielbiam róż :) Pięknie w tej bejsbolówce wyglądasz :)

    www.sszuminska.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mega dużo cudownych rzeczy! Ta pierwsza koszulka z falbankami rzeczywiście przepiękna, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ubrania, masz super gust :) A sukienka idealna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń