wtorek, 9 maja 2017

Ulubieńcy kwietnia i maja 2017




Witajcie!

Wracam do Was z ulubieńcami sezonu! Tym razem rzeczy podzielę na trzy kategorie, czyli kosmetyki, muzyka, dodatki. Mam nadzieję, że post okaże się ciekawy!

KOSMETYKI:

Pierwszym moim ulubieńcem, zaliczającym się do kosmetyków, jest bronzer z Lovely. Dostałam od Was pełno pytań jak on się sprawuje, jaki jest itp. Nie spodziewałam się tego, że będę z niego aż tak zadowolona. w 100% spełnia moje oczekiwania i póki co nie mam zamiaru wymienić go na żaden inny. Naprawdę, warto się skusić i wypróbować.




Kolejną rzeczą, którą chciałam Wam przedstawić, jest pomadka z I💗MakeUp. Wbrew pozorom ma bardzo żywy, ładny, wiosenny kolor, który bardzo polubiłam.




Mój ulubiony podkład - The One Everlasting Foundation. Jest idealny, zapewnia całkowite krycie, świetnie się rozprowadza!




A teraz perfum - także z Oriflame, Giordani Gold Original. To cudowny zapach, utrzymuje się na długo!




Do ulubieńców maja zaliczam także dezodorant z Nike, który ostatnio dostałam. Niesamowicie spodobał mi się jego zapach.




Często pytaliście mnie także o cienie z Lovely. Tutaj przyznam, że się miło zaskoczyłam. Mimo niskiej ceny, są naprawdę świetne i jestem z nich zadowolona. Wybrałam paletkę z moimi ulubionymi kolorami nude.




DODATKI:

Pod koniec marca w Sinsay kupiłam torebkę, z którą się nie rozstaje! Jest po prostu idealna, zdecydowanie moja ulubiona! 💕 Myślę, że Wam także się spodoba :) Pasuje do wszystkich moich stylizacji.






Na każdy wyjazd zabieram mój niezbędnik, czyli kosmetyczkę także z Sinsay, zaprojektowaną przez Margaret. Jest oryginalna, bardzo ją polubiłam!




MUZYKA:

Przechodzimy do muzyki, czyli czegoś, co jest moim drugim światem, zaraz po modzie.
Oto moje propozycje!

Na pierwszym miejscu oczywiście remix Despacito z udziałem Justina Biebera.

Luis Fonsi, Daddy Yankee - Despacito (Audio) ft. Justin Bieber




DJ Khaled - I'm the One ft. Justin Bieber, Quavo, Chance the Rapper, Lil Wayne



Kygo, Selena Gomez - It Ain't Me (with Selena Gomez) 



The Chainsmokers & Coldplay - Something Just Like This



Margaret - Blue Vibes



Clean Bandit - Symphony feat. Zara Larsson 



Kygo, Ellie Goulding - First Time



Selena Gomez - Only You



Chris Brown - Next To You ft. Justin Bieber




To tyle na dziś! Piszcie w komentarzach co najbardziej Wam się spodobało, a może coś macie? Piszcie swoje opinie! 😃

Miłego dnia! 

Agata

ps nie zapomnijcie zaobserwować bloga, jeśli czytacie i lubicie moje posty! ❤
pamietajcie takze o Instagramie(click) ❤❤


17 komentarzy:

  1. Mam tą paletkę, jest fajna:) Jeśli chodzi o podkład, spotkałam się z nim i dziewczyny mówiły że jest bardzo fajny. Jeśli chodzi o piosenki, to również bardzo polubiłam it aint me ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ta torebka bardzo mi się podoba :D Na lato i jakieś wyjścia ze znajomymi idealna. A nawet i do sukienki oraz czegoś eleganckiego będzie świetnie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Uwielbiam ją! A przy tym nie była mega droga :D

      Usuń
  3. Mi ta paletka się nie sprawdziła niestety, ta torebka jest świetna <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Muszę przetestować ten bronzer, bo podobno fajny. Kocham wszystkie te piosenki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka super, Zara Larson uwielbiam jej muzykę. A lovely muszę kupić bronzer koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna torebka, rowniez mam paletke z Lovely ale Dark Nude koniecznie przetestuj. nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ulubiency, mam pytanie czy ten podklad The One nie oksyduje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta torebka.
    Świetne piosenki, na pewno zaraz posłucham więcej :)
    Ta pomadka jest świetna, ma ładny kolor.

    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez lubie ten podkład ale dla mnie jest za mało gryjący, uzywam teraz z Gordani Gold i ten mi odpowiada <3
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie podoba torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam żadnej z tych rzeczy. Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. No i masz!.... facet ma skomentować wpis o rzeczach, o których nie ma bladego pojęcia :( No, ale... nie ...no... włosy piękne są! :) To Twoje?.... Heheh... Joke!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dezodorant z nike, również bardzo lubię jak i piosenkę despacito, w której jestem zakochana w tym miesiącu. Też zamieściłam ją w moich ulubieńcach ;) Kosmetyczka z sinsay wygląda cudownie!
    Świetny post ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/05/fitwomens-mojamotywacja-czesc-druga.html

    OdpowiedzUsuń
  14. również skusiłam się na te czekoladowe bronzery ;) są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post. Niesamowity look. Szczególnie podobało mi się wykorzystanie do stylizacji jeansowej kurtki. No i udostępniłaś moją ulubioną youtubową playlistę. Obserwuję i pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń