czwartek, 11 maja 2017

Mój wiosenny haul zakupowy


Hej!

W dzisiejszym poście przedstawię Wam moje zakupy z ostatnich dwóch miesięcy. Mam nadzieję, że post i propozycje Wam się spodobają i zostaniecie na dłużej. Może nawet zaobserwujecie bloga lub konto na Instagramie(click)? 😚😚

Pierwszą rzeczą jest śliczna narzutka/kardigan z Orsay. Fajnie się układa i posiada modne frędzle. Do wyboru było parę kolorów, ale ja od jakiegoś czasu 'myślę na różowo' 😂






Do zdjęcia ustawiłam torbę z Mohito, jednak szpilki są od Lasockiego. Jak dla mnie kolor nude jest równie cudowny jak pudrowy róż 😍 Pasują do przeróżnych kobiecych stylizacji.




Kolejną rzeczą jest moja ulubiona torebka z Sinsay, którą przedstawiłam Wam już w poście o ulubieńcach sezonu. Tak jak myślałam - bardzo Wam się spodobała. To cieszy 😃





Czarny kardigan kupiłam wczoraj w zwykłym sklepie, jednak totalnie się w nim zakochałam, tak bardzo mi się podoba! Jest cudowny, pasuje do wszystkich moich stylizacji. Co prawda na poniższym zdjęciu mało go widać (narzutka po lewo).




To tyle na dziś! Mam nadzieję, że post okazał się ciekawy i zostawicie cos po sobie - najlepiej w postaci obserwacji! Wkrótce nowości, so stay tuned.

Miłego popołudnia,

Agata K.

11 komentarzy:

  1. Moje serce skradły buty i torebeczka. Pudrowy róż króluje u mnie w szafie od jakiegoś czasu. nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta torebka, cudo :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta pudrowa bluzeczka i szpilki! Świetne zakupy.
    Pozdrawiam, Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne rzeczy :) torebeczka jest przecudna. Kupiłam taką sama, z tym, że w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pudrowy róż jest dla Ciebie! Torebka jak i narzutka cudne 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobała mi się pierwsza narzutka, oraz szpilki <3 Są cudne. Chyba sobie takie sprezentuję. Całość razem wyglądałaby bosko <3 Czekam na następnego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kardigan! Kocham takie oversizowe narzuty, i jeszcze ten kolor. Masz piękne włosy. Zazdroszczę ;)
    Www.darjikas.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka cudowna. Masz bardzo ładne włosy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne zakupy!
    Buty są piękne i w super kolorze :)
    Śliczne jest to ostatnie zdjęcie. Ale chętnie bym zobaczyła karigan w całości ;)

    Pozdrawiam i udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń