poniedziałek, 22 maja 2017

elegant black look | Gamiss.com


Witajcie!

Tym razem bardziej elegancko 👱

top off shoulders - gamiss.com
spodnie - no name
torba - sinsay




Tak jak wyżej zaznaczyłam, top z odkrytymi ramionami mam z gamiss.com. Jak dobrze pamiętam, na stronie macie możliwość wyboru także w kolorze białym, ja miałam wielki problem ze zdecydowaniem się, ponieważ są to moje dwa ulubione kolory 💓 W końcu wzięłam czarną, ponieważ kontrastuje z moimi włosami. Top pasuje do wielu stylizacji, jest jednym z moich ulubionych. Polecam! Zerknijcie w link:




Jesli ktoś jest zainteresowany kupnem top'u - napisz do mnie maila, podeślę więcej zdjęć :) - kaja.kopaczewska@onet.pl


Obserwujcie, wkrótce nowości! 




Miłego dnia!!

Agata

3 komentarze:

  1. wow! super stylizacja. Pełna klasa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna... Przepiękny ten top
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń