sobota, 29 kwietnia 2017

Sinsay, Mohito | fashion suggestions


Hej!

Podczas dzisiejszych zakupów nie zapomniałam o blogu i już drugi raz publikuję post z moimi modowymi propozycjami :) Tym razem z moich ulubionych sklepów: Mohito i Sinsay.

Jak tylko weszłam do pierwszego, mój wzrok przyciągnęła błękitna bluzka off shoulders. Ona chyba nigdy nie wyjdzie z mody ;p Przymierzałam parę modeli, ale najbardziej spodobały mi się dwa.

Mohito:







Sinsay:





Wracając do Mohito, tam zwróćcie uwagę także na śliczny koronkowy top.






Co prawda zostawiłam na koniec, lecz to nie oznacza, że najmniej mi się podoba :d wręcz odwrotnie - ta sukienka jest przecudna, musiałam ją wziąć! Ciekawa jestem jak Wam się podoba!





To na tyle! Czekam na Wasze opinie oraz komentarze, która propozycja Waszym zdaniem jest najlepsza i najbardziej Wam się podoba? A może na coś się skusicie? ;d


Mam nadzieję, że post się spodobał :)) 
Wkrótce nowości! 
Zaobserwujcie bloga ;d 

Miłej majówki! A tak przy okazji, jak spędzacie? 

26 komentarzy:

  1. Ta czarna i ostatnia czyli w kolerze brudnego różu są na prawde śliczne :)
    Super post

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są.. na prawdę piękne :*
    Cudownie wyglądasz
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Wyglądasz w nich ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne bluzki, wszystkie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym zobaczyć sukienkę w całości, bo widać tylko górę. Natomiast obie bluzki offshoulder są genialne. Nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobasz mi się w pierwszej i ostatniej stylizacji :) Bardzo fajny wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta ostatnia propozycja wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ciuszki i piękna modelka - przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się czarny top. Ostatnio podobają mi się właśnie czernie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta pierwsza koszula, super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsza dla mnie jest 3 stylizacja :)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia stylizacja najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely hair!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. A, widziałam tą pierwszą bluzkę i się nad nią zastanawiałam, ale ja mam tyle falbanek i bluzek z odkrytymi ramionami że chyba wystarczy już :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Off shoulders chyba faktycznie nigdy nie wyjdą z mody! Wygląda super, jednak Mohito kojarzy mi się jedynie z białymi bluzkami brudnymi od podkładów :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi żadna z rzeczy się nie podoba, po prostu nie mój styl :D
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zakochana w czarnej bluzeczce! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnia propozycja jest najlepsza :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne ciuszki! :))
    Książka na wattpadzie "Magnetism of Hearts" <--- Zachęcam do przeczytania, będę mega wdzięczna za każde wejście! <3

    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W czarnym bardzo Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogólnie nie przepadam za sklepem sinsay :)
    W mohito są ostatnio świetne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie propozycje bardzo mi się podobają :) pięknie się w nich prezentujesz. Również bardzo lubię Mohito :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te propozycje są rewelacyjne, w moim guście. Sukienka piekna, szkoda że nie widać całej. Również lubię Sinsay:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarną bluzeczkę mierzyłam i jestem nią zachwycona ale niestety jakaś rozmiarówka jest strasznie duża, a nie było nic mniejszego niż S "(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Na mnie też zdecydowanie za duża, czego nie widać na zdjęciach. Musiałam ją odłożyć :/

      Usuń