wtorek, 4 kwietnia 2017

My make up routine | New


Hej :))


Jakiś czas temu był już taki post, jednak w związku z tym, że wiele się zmieniło, postanowiłam napisać o moim make up od nowa.





1. Nakładam bazę wygładzającą lub krem bb w zależności od tego, jaki odcień chcę uzyskać na twarzy. 





2. Następnie nakładam podkład.




3. Korektor stosuję pod oczy oraz na ewentualne przebarwienia, niedoskonałości.




4. Gdy podkład się wchłonie, nakładam puder oraz konturuję twarz bronzerem.








5. Moje brwi podkreślam za pomocą kredki, czasem specjalną do brwi, a innym razem zwykłym eyelinerem. Następnie na powieki nakładam brązowe cienie - moje ulubione. Rzęsy podkręcam zalotką, potem je tuszuję.







Jeśli chodzi o usta, to wiele się nie zmieniło, poniżej moje ulubione kolory pomadek:





To tyle na dziś! :)) Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i zaobserwujecie bloga, bądź moje konto na Instagramie, link na początku posta. Dziękuję! :))

Życzę miłego słonecznego popołudnia!


Agata


41 komentarzy:

  1. Ciekawe kosmetyki, bardzo zainteresowała mnie ta paletka z lovely :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne produkty :) Paletę mam taką samą :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą paletke i jest super. 😊 bardzo fajne kosmetyki.😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Instrukcja obsługi dla początkujących. Szkoda że nie ma efektu końcowego

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulala czekoladowy
    bronzer mnie przyciąga... chyba się skuszę :3

    zapraszam do mnie ♥ http://kavvomaniaczka.blogspot.com/2017/04/xii-wiosna-za-pasem.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste makijaże na co dzień są najefektywniejsze! :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą paletkę spadła mi i po niej nic nie zostało :D a jak spisuje się ten bronzer ?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to szkoda :D Bronzer jest super, bardzo go polubiłam i w zupełności mi wystarcza! :)) Polecam ;)

      Usuń
  8. Niestety dla mnie podkład BB jest za lekki ;(
    Świetna paletka ;)
    Przesyłam buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej bronzer wygląda cudownie. Paleta różnie zapowiada się super. Musze wypróbować. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta paletka cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś mi szybko zrecenzować tą czekoladkę z Lovely? Kusi mnie ale jednak wole posłuchać opinii kogoś kto ją ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to bardzo dobry bronzer, w zupełności wystarcza, a przy tym nie jest drogi :) Warto kupić ;)

      Usuń
  12. Świetne odcienie, lubię takie posty.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia, naprawdę w tych czasach jest tyle blogów że rzadko spotyka się taki jak twój;)!
    Zapraszam do mnie:)!
    http://aliceeeblog.blogspot.com/2017/04/piekniejsza-cera-w-5-ciu-krokach-z.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie są numerki tych pomadek?I z czego?
    btw obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość pomadek z Oriflame, jedynie najjaśniejsza z Avon :)

      Usuń
  16. miałam tę paletkę cieni :) pozostałych kosmetyków nie kojarzę :) ale bardo zaciekawił mnie ten bronzer Lovely :) jak Ci się sprawuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem pozytywnie zaskoczona! nie spodziewałam się, że będzie aż tak dobry, w zupełności mi wystarcza i póki co nie zamienię na inny :))

      Usuń
  17. U mnie też kiedyś pojawił się taki wpis ;) Często zmieniam kosmetyki ;) Mogłabym co miesiąc go pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same cudowności! :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem tego bronzera z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie u mnie podobna rutyna, tylko, że bez bazy oraz konturowania :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Używamy prawie takich samych kosmetyków Jaha
    Tusz do rzęs kocham najmocniej, używam tez tego podkladu, korektora i pudru i wszystkie te kosmetyki bez wyjątku uwielbiam!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietna rutyna, a co sadzisz o tym podkladzie z Oriflame? Mam zamiar sie skusic , a recenzji w necie malo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam dwa podkłady z Oriflame, jeden z VeryMe, którego nigdy więcej nie kupię. Od długiego czasu mam ten z The One i póki co nie mam zamiaru go zamienić na inny. To mój ulubiony, dobrze kryje, wchłania się i fajnie się go rozprowadza. Polecam! :)

      Usuń
  23. Używamy podobnych kosmetyków haha

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żadnego z tych produktów noe używałam, oprócz kremu BB Garniera. A z niego nie byłam zadowolona - czułam sie jak w masce. Za ciężki dla mnie. 😉

    OdpowiedzUsuń
  25. Kojarzę tylko paletkę cieni z Lovely - miałam ją i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam dokładnie ten sam BB i tą samą paletkę z Lovely :) uwielbiam ją! Jest taka delikatna i ma cudowne kolorki :) a ja uwielbiam delikatny i naturalny makijaż :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Niby nie powinienem interesować się tematami makijażu, ale geje już tak mają, że lubią o tym mówić haha. Przejrzałem twojego Instagrama i się normalnie zakochałem, świetnie się malujesz, ta nude pomadka to mistrzostwo. Ogólnie to masz świetnego bloga, niesamowity szablon i świetne wyczucie estetyki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Używam tego samego kremu bb i na tym kończy się mój makijaż xD
    Kiedyś pytałaś o wspólną obserwację, jeżeli nadal aktualne zacznij i daj znać
    Pierwszy post od roku

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kusi mnie kolorówka z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń