czwartek, 27 kwietnia 2017

Jak dbam o włosy? Czego używam? q&a


Witajcie! ;d

Praktycznie od początku mojej działalności w internecie otrzymuję od Was pełno pytań na temat pielęgnacji moich włosów. Wiele osób dopytuje się czego używam. W tym poście znajdziecie odpowiedź na każde takie pytanie, mam nadzieję, że będziecie zadowoleni, zapraszam!






Nigdy nie farbowałam włosów, jest to w zupełności mój naturalny kolor. Mam dwa ulubione szampony, których używam najczęściej. Są to: Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate oraz z Oriflame z serii Milk&Honey. Dzięki nim moje włosy się nie puszą oraz łatwo się je rozczesuje. Po umyciu na mokre włosy nakładam odżywkę do spłukiwania z Nivea lub z Oriflame (zestaw Milk&Honey z szamponem). Zapewniają moim włosom gładkość oraz zapobiegają łamaniu się końcówek. Po wszystkim dodatkowo psikam termoochronny spray HairX Heat Protect. Jak tylko mam czas, staram się nie suszyć włosów suszarką, lecz owijam je ręcznikiem. Jak powszechnie wiadomo, suszenie przyczynia się do wzmożonego łamania się ich oraz przesusza je. Na suche włosy stosuję jeszcze odżywkę Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair, dzięki niej nie mam problemu z ułożeniem moich włosów oraz zbytnim przesuszeniem po użyciu suszarki.






To tyle, jeśli chodzi o pielęgnację moich włosów. Dodam jeszcze, że staram się podcinać końcówki najrzadziej co pół roku. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, śmiało zadajcie je tu w komentarzu lub przez maila, jak kto woli :)

Mam nadzieję, że post się spodobał! :)
Obserwujcie! Zapraszam także na Instagram(klik). Jest Was coraz więcej, d z i ę k u j ę ! 😚😚


Agata K.


22 komentarze:

  1. Nie używam żadnego z tych produktów, ale ty masz śliczne włosy! Chyba zacznę używać tych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie niezastąpiony jest Nivea. Mleczna pielęgnacja sprawdza się idealnie

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne masz włosy i zawsze ilekroć widzę Twoje zdjęcia jestem nimi zachwycona :) bardzo dobrze, że ich nie farbujesz. Mają piękny odcień, a koloryzacja bardzo niszczy włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne włosy ! Zapraszam do siebie https://karina7748.blogspot.com/2017/04/catrice-hd-liquid-coverage.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tych produktach, miałam nawet jeden z nich w domu, ale żadnego nie używałam.
    Ślicznie wyglądasz, cudne włosy.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Na początku posta napisałam, że nigdy nie farbowałam ;)

      Usuń
  7. Śliczne są! :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/04/ootd-and-bornprettystore-review.html

    OdpowiedzUsuń
  8. gliss kur u mnie świetnie się sprawdza :) ! Zarówno odżywki jak i szampony.
    Piękne masz kochana włosy :ooo !
    Życzę miłego wieczoru!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio przerzuciłam się na rzeczy do włosów z Avon. Moje włosy nigdy nie wymagały szczególnej troski, a mimo to są obiektem westchnięć ze strony moich znajomych xD Śliczne zdjęcia :*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamo, jakie piekne wlosy! ja sama uzywam produkty Gliss Kur i jestem zadowolona,ale moje wlosy sa dalekie od takiego efektu haha :-) buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/04/zaful-red-velvet-wine-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywkę Gliss Kur mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stawiam na naturę :) niestety wszystko co z sls niszczy mi włosy. Co polecasz z naturalnych środków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze nad tym pomyśleć w najbliższym czasie ;d

      Usuń
  14. u mnie ta nivea się nie sprawdziła, od razu łupież, mimo, że na skórę głowy nawet nie nakładałam :( nie wiem czemu taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gliss Kur jest świetny! Używałem i włosy są po tym zajebiste. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiły mnie produkty z Oriflame.. na pewno wypróbuję, bo mam strasznie zniszczone i suche włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś stosowałam produkty firm Gliss Kur i Nivea :) Teraz L'biotica Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych produktów, ciekawie piszesz. Sama używam płukanek ziołowych, pewnie bardziej czasochłonne, ale też skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Koloryzacja włosów nie jest Ci potrzebna, masz piękny, naturalny kolor

    OdpowiedzUsuń