poniedziałek, 24 kwietnia 2017

'I want something just like this'

Hej!

Miałam krótką przerwę w publikowaniu postów, ponieważ w głowie były tylko egzaminy gimnazjalne ;p Okazały się proste, a tak bardzo się stresowałam... A jak Wasze odczucia? Pisał ktoś? :))

Wracam ze zdjęciami z dnia dzisiejszego, mam nadzieję, że się spodobają! Już jutro nowa sesja, więc stay tuned! Wkrótce efekty na blogu!

Zapraszam na Instagram, bądźcie na bieżąco! <3


Hi!

I've got short break in publishing posts, because I've got only exams in my head ;p It was very easy, but I was very stressed... And what are your feelings? Who was writting this? :))

I'm back with today's photos, I hope you'll like it! I'm going to have new session tomorrow, so stay tuned! Results will be soon here!

Follow me on Instagram







11 komentarzy:

  1. Twój blog się strasznie miło czytało ! Rób to dalej ;) Jeśli chcesz odwiedz i mój .

    https://www.youboost.pl/blog/pozycjonowanie-seo-stron/pozycjonowanie-stron-www-zabierzow-czyli-seo-zabierzow

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że egzaminy okazały się proste dla Ciebie ;*
    a zdjęcia jak zawsze bardzo ładne i klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, cudne zdjęcia
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2017/04/koszulka-z-time-for-fashion-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :) Ale Ty masz włosów! Jakaś specjalna pielęgnacja? Ja kiedyś też miałam gęste, ale okropnie mi powypadały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej był już post o ich pięlęgnacji, ale wkrótce napiszę na nowo, bo wiele się zmieniło :)

      Usuń
    2. O super! W takim razie czekam :D

      Usuń
    3. Już jest gotowy, zapraszam jutro! :D

      Usuń
  5. Jesteś piękną Kobietą! Taka słowiańska, delikatna uroda.

    OdpowiedzUsuń