sobota, 1 kwietnia 2017

denim look | Sammydress








Witajcie! :))

Tym razem mam dla Was denim look, z moją ulubioną jeansową kurteczką, którą także mam z sammydress.com. Urzekła mnie swoim fasonem oraz odcieniem. Pasuje do wielu stylizacji, zdecydowanie to must have tego sezonu! Dobrałam do niej czarne adidasy superstar, legginsy z C&A, czarną bluzkę oraz torebkę i okulary z Sinsay. Mam nadzieję, że look się spodoba :)




Wiosna już w pełni, u mnie 23 stopnie! A jak tam u Was? Piszcie w komentarzach! :)))




Miłego dnia!
Agata

24 komentarze:

  1. Pasuje Ci ta kurteczka. Intryguje mnie Twoja szminka. Jaka to firma ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja :) Świetna kurteczka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Wszystko świetnie dobrane i wgl :D Okulary dopełniają stylizację ;3 Wyszło tak tumblrowo xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka jeansowa :D Klasyk :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie, super kurteczka!

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka ma klimat lat 90-tych za którymi nie szaleje, za to kolor pomadki do ust - idealny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham zakupy internetowe, a o tym sklepie nie słyszałam! Kurtka super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja, wiosna już u mnie też widoczna ostatnio 26 stopni :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas pogoda również dopisuje ^^ Ah... aż chce się żyć :D Stylizacja - powala na kolana! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie! Szkoda, że tak nie jest zawsze ;o

      Usuń
  10. Fajnie zrobiona sesja, świetnie wyglądasz w tym połączeniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny look. Podoba mi się taki styl, jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszędzie te jeansowe rzeczy - karteczki, torby, spodnie... jeju, ciągle mam do tego stylu jakieś zastrzeżenia. Nie wiem, nie widzę siebie w czymś podobnym. Spodnie - uwielbiam, ale jeśli chodzi o kurtki to bardziej gustuje w bomberkach, czy swetrach rozpinananych :/

    Pozdrowienia! Świetny blog. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie jeansowe kurteczki, sama mama ich kilka. Na wiosnę się z nimi nie rozstaje :] pozdrawiam
    Martyna z www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ta kurtka to rzecz ponadczasowa :) świetny model :) cała stylizacja bardzo na plus! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta kurteczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja i makijaż jejuu - mega!
    Na pewno zostanę tutaj na dłużej x

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie na Tobie leży ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń