piątek, 17 marca 2017

The hottest TRENDS - spring 2017 | fishnet tights




Hej :)

Długo zbierałam się do opublikowania tego posta, ponieważ chcę dokładnie sprecyzować Wam, co i jakie tricki modowe będą/są najgorętsze w tym sezonie. Starałam się połączyć je z moim stylem, przedstawione pozycje należą do moich ulubionych, sama je noszę i wykorzystuję we własnych outfit'ach.

Po pierwsze - kabaretki. Jeśli działacie na Instagramie i śledzicie aktualne trendy w modzie, z pewnością znacie hasztagi #fishnet #tights. Ostatnio zdecydowanie biją tam rekordy. Według mnie, jest to najciekawsza propozycja tej wiosny. Można je nosić w przeróżnych formach, jak dla mnie prezentują się idealnie.

Jak je nosić, by wyglądać stylowo? 

Moją ulubioną kombinacją jest zakładanie ich pod podarte spodnie. Wystarczy dodać do tego ulubioną bomberkę czy sweterek i sneakery, i już mamy modny codzienny look. Spotkałam się także z wykorzystaniem kabaretek jako skarpetek, w tej wersji mnie przekonały jedynie w stylizacjach bardziej luźnych. Zdecydowanie 'na tak' jest dla mnie również noszenie ich jako rajstop. Na Instagramie najczęściej spotkałam się z kabaretkami klasycznie naciągniętymi na brzuch. Propozycja bardziej dla odważnych, wchodzę w to :) Ten trick modowy możecie zauważyć u wielu amerykańskich gwiazd.

Gdzie kupić kabaretki? 

Znajdziecie je w wielu stacjonarnych sklepach, choć nie tylko: H&M, Marilyn, Topshop, Calzedonia, Gatta, Zara. Także na allegro.


www.stylowenastolatki.pl


Kolejnym moim ulubionym trendem na wiosnę są jeansowe kurtki.

Z czym nosić?

Najbardziej podobają mi się w połączeniu z białą lub czarną koszulką/t-shirtem. Ja noszę również jako dopełnienie stylizacji total denim look w połączeniu z podartymi spodniami. Jeansowe kurteczki sprawdzają się także jako stylowa narzutka do codziennego look'u. Dostępne są praktycznie w każdym sklepie.


Z zeszłego sezonu pozostały nadal modne przeróżne srebrne złote dodatki, sneakery, trampki. Chodząc po Galerii Katowickiej nie dało się nie zauważyć wszechobecnych plecaczków w tych kolorach i innych detali. Pasują do wielu kombinacji - zależy od Waszego stylu.




Ściągnięte z zeszłego roku urocze falbanki także zawładnęły mną na długi czas. Bardzo podobają mi się błękitne hiszpańskie bluzki off shoulders z falbankami w zestawieniu z białymi spodniami z wycięciami na kolanach, w dodatku z czarną stylową kopertówką na łańcuszku - idealny elegancki look, które przykuje uwagę wielu.


Mam nadzieję, że post się podobał i wybrałyście coś dla siebie!
Obserwujcie, by być na bieżąco :)
Podaję Instagram https://www.instagram.com/kidrauuuuhll/

Życzę wszystkim miłego dnia!


Agata

22 komentarze:

  1. Od pewnego czasu korci mnie by zakupić kabaretki, ponieważ pasują praktycznie do każdej stylizacji, więc muszę czym prędzej wybrać się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę pokazać ten post mojej dziewczynie, bardzo nią korci kupienie. Wiedzę że powraca do mody kabaretki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kupić te kabaretki, ale ciągle się waham.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega mi się podobają kabaretki i chyba je sobie kupie! Najbardziej inspiruje mnie zakładanie je pod właśnie dziurawe spodnie
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/02/czy-naprawde-jestes-wolny.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kabaretki i bardzo je lubię :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo przesyłam narzeczonej. Na 100% ją bardziej zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko, kabaretki, a już myślałam, że swoich z szuflady nigdy nie założę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim staniem świetnie wyglądają kabaretki w połączeniu z jeansami! :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja miałam kabaretki i parę miesięcy temu wyrzuciłam, bo kto by pomyślał, że będą modne :D Muszę je koniecznie kupić :)

    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chwyciłam bakcyla z tym trendem, choć jeszcze sama nie posiadam ich jeszcze w szafie. Natomiast wszystko przede mną!

    Pozdrawiam i ślę buziaki!
    Pola z Pryzmatu Poli - zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moda wczesnych lat 80dziesiątych znów wraca, kabaretki są totalnym hitem sezonu. Świetnie wyglądają, dziewczyny polecam wam!

    OdpowiedzUsuń
  13. jeansowa kurtka to mój faworyt na wiosnę :) kabaretki natomiast podobają mi się jedynie u kogoś, sama chyba się nie przełamię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się stylizacje z kabaretkami :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podobają mi się kabaretki i kojarzą z czymś nie miłym

    OdpowiedzUsuń
  16. Od jakiegos czasu jestem w poszukiwaniu kurtki dzinsowej najlepiej z naszywkami niestety przez ten caly szal na nie nic nie moge znalezc.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kabaretki podobają mi się na instagramowych zdjęciach, ale ja sibie w takich kompletnie nie widzę! Falbanki, jak ty, uwielbiam!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię takie dodatki. z jednej strony rzucające się w oczy, bo błyszczące, ale z drugiej to, że to jest torebka, pasek czy coś innego nie robią z nich nachalnych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcie!
    Nie mam kabaretek, ale to super trend! Muszę sobie kiedyś zakupić koniecznie :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kabaretki są super, uwielbiam je. A kurtka dżinsowa to mój numer jeden. Wiosną nie ruszam się bez niej z domu :D Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się kabaretki, szczególnie te z tymi dużymi oczkami :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń