czwartek, 23 marca 2017

shopping time | Mohito fashion

Hej!

Podczas dzisiejszych zakupów w galerii, udało mi się znaleźć parę ciekawych ubrań, które chciałabym Wam przedstawić. Jednym z moich ulubionych sklepów jest Mohito i to właśnie tam znalazłam najciekawsze propozycje :) Biała marynarka przykuła moją uwagę od razu jak tylko weszłam do sklepu. Pasuje do wielu eleganckich stylizacji, mi najbardziej podoba się w połączeniu black and white. Jak dobrze pamiętam, kosztuje ok. 180 zł.

Hi!

While I was shopping today, I found some interesting items, which I'd like to show you. One of my favorites shops is Mohito :) White elegant jacket caught my attention as soon as I walked into the store. It fits to a lot of things, I love it with black clothes. If I remember correctly, it costs 45.35 USD.







Druga rzecz to szara stylowa tunika. Według mnie dodaje szyku i klasy. Razem z czarną torbą i czarną narzutką może stworzyć niepowtarzalny kobiecy look.

Second item is grey stylish tunic. As for me it adds chic. With black bag and black cardigan it can makes unique look.




A w tym stroju wybrałam się na zakupy:
- bomberka z sammydress
- szal z sinsay
- trampki converse
-  torba deichmann
- legginsy c&a





zapraszam na moje konto na Instagramie!

https://www.instagram.com/kidrauuuuhll/

Obserwujcie! :)


Mam nadzieję, że post przeczytaliście z przyjemnością!
I hope you'll like it!

Agata

30 komentarzy:

  1. Szara tunika świetna - będzie idealna na wiosnę !
    świetne zakupy, jednak ja akurat mohito zbytnio nie lubię.
    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka śliczna :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna marynarka, właśnie sobie uświadomiłam że takową potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Mohito, a marynarka super :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna marynarka, idealna wariacja na temat klasyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta biała marynareczka. Pasuje do większości styliacji. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka jest przepiękna.
    Również uwielbiam ten sklep! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancka marynarka! Tunika jest świetna! Masz oko do dobrych zakupów!
    Będziemy Cię obserwować i czekać na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie Mohito :) przeważnie jestem w stanie znaleźć tam coś dla siebie :) marynarka bardzo ładna :) lubię takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega jest ta tunika :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/03/fashionmiacom-review.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Tunika jest prześliczna, żakiecik wygląda przepięknie z tą tuniką.
    Co do bomberki jest przepiękna, chciałabym taką.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie we wszystkim jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne ubrania, pasują Ci:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bomberka i marynarka są świetne!
    + jak dbasz o włosy???<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na wcześniejszy post --

      http://start-afire.blogspot.com/2016/11/jak-dbam-o-wosy-q.html :)))

      Usuń
  16. Wow, marynarka ekstra! Zapraszam do mnie :))) https://julia0933.wixsite.com/killeroffemininity

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta biała marynarka jest cudowna! ;) chyba czas taką zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. elegancko. Szkoda, że wszędzie zasłaniasz twarz telefonem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu jest pełno zdjęć z twarzą! :)))

      Usuń
  19. Marynarka świetna :D Szkoda tylko, że unikam białych tkanin - wiadomo, łatwo je pobrudzić... niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście marynarka jest bardzo fajna, akurat na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. biała marynarka faktycznie prezentuje się na Tobie naprawdę nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię ten sklep aczkolwiek żeby tam chodzić trzeba mieć na prawdę sporo pieniążków , natomiast rzeczy są bardzo ładne :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń