środa, 29 marca 2017

Cute chocker from Sammydress






Hej :*

Jak tam u Was?
U mnie cudownie, jestem taka szczęśliwa z powodu wiosny.. Zdarza się, że jest już 18 stopni :)) W sobotę wybieram się na zdjęcia, nie mogę się doczekać :))

Przy okazji chciałam Wam przedstawić chocker z sammydress.com. Bardzo mi się spodobał, według mnie niezwykle oryginalny, nie spotkałam jeszcze dziewczyny mającą taki sam czy podobny. Jeśli jesteście fankami tego trendu - chockerów, zastanówcie się nad zakupem tej pozycji, link poniżej :)




Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj! :)) 


Hi guys! :*

How are you? What's up? 
I'm really happy, finally is spring! Sometimes is 18 degrees :)) On Saturday I'm going to go to photo session, I can't wait :)) 

By the way I'd like to show you my chocker necklace from sammydress.com. I love it, as for me is really original, I haven't saw other girls with that item already. If you are a fan of this fashion trend - chocker necklace, wonder about buying this :)) Link below. 





If you liked this, follow me! :))


Agata


13 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki i rzeczywiście - oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny choker :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Choker nawet sądny ale makijaż cudo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda jest coraz piękniejsza, też bardzo się cieszę z tego powodu. Super jest ten choker :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pasuje Ci ten choker :) ja również cieszę się wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My także wcześniej nie widziałyśmy go u nikogo, aż do tego momentu ^^ Super się prezentuje! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny chocker, piękny i stylowy na pewno wpasuje się do nie jednej stylizacji :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten choker! <3 Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OO- wyjaśnisz mi o co chodzi z chokerem, bo zupełnie nie kumam tego trendu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie mam jeszcze żadnego w kolekcji, ALE właśnie czekam na przesyłkę, więc mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń