piątek, 10 lutego 2017

NEW COLLECTION | DEICHMANN X MARGARET - SPRING/SUMMER 2017 | WHICH ITEMS I CHOSE?

Na początku grudnia w warszawskim MiTO odbył się kolejny już pokaz kolekcji butów projektu Margaret dla firmy Deichmann, tym razem na nadchodzący sezon - wiosna/lato 2017. Znajdziemy w niej takie propozycje jak wygodne koturny, wyjściowe eleganckie szpilki, sandały w stylu boho czy dziewczęce baleriny. Nie zabraknie także propozycji na chłodniejsze dni, pojawią się bowiem również stylowe zamszowe botki. Oryginalne letnie espadryle z pewnością przyciągną Waszą uwagę. W tym sezonie kontynuuje się zeszłoroczne trendy, z mody wciąż nie wychodzą metaliczne błyszczące sneakery, które po prostu uwielbiam. Grube podeszwy to również pozostałość po 2016 roku, jeden z moich ulubionych trendów. Zapewniają wygodę, jak i wyjątkowy styl. Modele z nowej kolekcji Margaret kuszą także specjalnymi dodatkami, pomponami czy przeróżnymi wzorami na powierzchni butów. W kolekcji znajdziecie również modne torby, które bardzo przypadły mi do gustu.




Które modele wybieram?

Od początku współpracy Margaret z firmą Deichmann obserwuję ich poczynania oraz wyczekuję kolejnych modeli. Osobiście buty bardzo przypadły mi do gustu. Zawsze znajdę coś dla siebie. Już dawno pokochałam styl Margaret, a teraz mam możliwość prezentowania jej pozycji. Tym razem przy okazji posta postanowiłam wyróżnić modele, które wybieram

Srebrne tenisówki kupiłam rok temu, jednak nadal przodują na stronie firmy i kolekcji. Są bardzo wygodne, a przede wszystkim niezwykle oryginalne. Dostępne także w kolorze złotym.




Rok temu nabyłam także złoto-biało-miętowe sneakery, które od razu wpadły mi w oko.




Plecaczek pojawił się już w jednym z wcześniejszych moich postów.




Poniżej linki do pozostałych wybranych przeze mnie pozycji.






Na prezentacji nowej kolekcji w Warszawie nie zabrakło dziennikarzy, stylistów, a także przedstawicieli polskiego show-biznesu. Zaproszeni zostali m. in.: Anna Wendzinkowska, Olga Kalicka, Iza Zwierzyńska, DJ Adamus, Kamila Szczawińska, Klaudia Wiśniowska, w tym moja ikona stylu czyli Julia Wieniawa. 











FOLLOW ME ON INSTAGRAM

Kolekcja wkrótce w sklepach.

Kisses,


Agata



13 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać tej kolekcji :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniała kolekcja.
    Bardzo mi się podoba

    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo fajna kolekcja!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kolekcja, fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś uwielbiałam deichamnna teraz ciężko jest mi znaleźć tam coś naprawdę ciekawego. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. prawdę mówiąc ostatnio przestałam zaglądać do Deichmanna i zupełnie nie jestem na bieżąco z ich kolekcjami :) przyjrzę się jednak tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wrócić do Deichmanna, dobrze się wiosna zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ale to nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Plecaczek brałabym na wycieczki, żeby chować do niego książki! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wszystkie buty sygnowane przez Margaret mi się podobają, ale pamiętam, że urzekły mnie wiązane czarne baleriny, którym nie byłam w stanie się oprzeć. Niby są klasyczne, ale dodają charakteru. Są moim nr 1 wiosną i latem (kiedy nie ma upałów):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym roku zapewne w tym sklepie zaopatrze sie w espadryle i sandaly. Zazwyczaj znajde tam cos ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń