wtorek, 28 lutego 2017

Enjoy the little things in life | Beautiful mountain views 27.02.2017

Zostało mi jeszcze jedno zdjęcie z ostatniej sesji zdjęciowej, które postanowiłam opublikować razem  ze zdjęciami z wczorajszego wyjazdu :) 

W Koszarawie uchwyciłam parę ładnych ujęć, przywitała nas piękna pogoda, było bardzo wiosennie, doszło nawet do 15 stopni! W drodze powrotnej udało mi się wstąpić do Galerii Katowickiej, gdzie w 'Lodomanii' czekała na mnie pyszna kawa ;d 













Przy okazji zapraszam na Instagram :) Bardzo zależy mi na dobiciu do 500 follow, pomożecie? :D




Mam nadzieję, że zdjęcia się spodobały! Wkrótce nowości!
Miłego dnia,


Agata

44 komentarze:

  1. Wow zdjęcia robią wrażenie, wyjazd napewno udany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow zdjęcia robią wrażenie, wyjazd napewno udany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wyjazdu :) i słoneczka. Ja na razie siedzę w domu, więc o podróżach mogę tylko pomarzyć :) Aaaa i narobiłaś mi smaka tą kawusią :P Idę sobie zaraz zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia. Lubie takie, które oddają przyrodę.

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow! Jakie MEGA zdjęcia <3 Takie bajkowe :) a to na którym jesteś Ty jeszcze piękniejsze :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne zdjecia ! ja czekam na wiosne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia bardzo ładne! W końcu widać słoneczko, a to cieszy moje oczy :)
    Na pewno zaobserwuję Cię na instagramie :*

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia! Jak patrze na słoneczko to oczko się cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje wszystkim za mile slowa!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :) to słońce napawa optymizmem <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, w każdym widac coś wyjątkowego.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia :) Pozdrawiam z Karkonoszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia i to słoneczko! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne widoki :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia! Czekam na taką cudowną pogodę ☺️

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia i jaka pogoda <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, szczególnie lubię ujęcia słońca zza drzew :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie, wyjazd naprawdę był super.

    OdpowiedzUsuń
  23. To miejsce musi być niesamowite i patrząc na zdjęcia... aż chce się tam być. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Agnieszka R.2 marca 2017 07:03

    Bardzo ładne zdjęcia. Widać, że idzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne zdjęcia, wyjazd mam nadzieję był udany :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia! ;) aż mam ochotę na wyjazd ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia, sama sporo podróżuję, zapraszam na mój instagram: https://www.instagram.com/ce.iza/ :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post,ciekawy blog <3 Zapraszam do Siebie :D
    ps: Bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia!

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jestem wprost zakochana w krajobrazach górskich! a no i jasne, że mogę zostawić na twoim instagramie jakieś lajki czy coś- już lecę :D


    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, buuuziaczki!
    nowy post ;)
    http://justemsi.blogspot.com/2017/03/im-feeling-like-butterfly.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia😊Aż by się chciało wakacji

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia. Mam nadzieje, że wyjazd był tak samo udany i piękny jak pogoda :)

    Pozdrawiam

    Badz-lepszym-kazdego-dnia

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia :)
    jeśli masz czas to zapraszam: blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne zdjęcia ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń