środa, 25 stycznia 2017

TRENDY SWEATSHIRT FOR WINTER DAYS | GAMISS

Hejka! ;*

Przychodzę do Was dzisiaj z moją zimową kochaną bluzą, którą otrzymałam od Gamiss.com. Od długiego czasu szukałam bluzy tego typu, bardzo podoba mi się jej fason. Idealna na przed i po świąteczny czas. Na stronie podanej poniżej, dostępna jest także w dwóch innych kolorach - czerwonym i czarnym.

Hi!

Today I'm coming to you with my winter lovely sweatshirt, which I got from Gamiss.com. From long time I was looking for wear like that. I like that cut! It's ideal for winter christmas time. The sweatshirt is also out in black and red colors. You can choose it in the link below.










LIKE THAT SWEATSHIRT? CHECK IT OUT:



FOLLOW ME ON INSTAGRAM AND STAY TUNED ! :))

https://www.instagram.com/kidrauuuuhll/


Thanks for watching xx
Have a beautiful evening! 

Agata


83 komentarze:

  1. Piękna bluzeczka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna :) Nadruk wygląda bardzo sympatycznie, zimowy ideał!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluza, fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam reniferowe wzory! Ten powyżej szczerze mnie zauroczył i - trzeba to przyznać - świetnie komponuje się z Twoją urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza ^^ lubię wzory geometryczne na bluzach :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bluza, idealna na zimowe dni <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już tę bluzę w sklepie i nawet zastanawiałam się nad jej kupnem, jest cudowna! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluza, chyba sobie taką kupię!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeleń super, od razu kojarzy mi się z Brodką i Grandą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały design, a ty wyglądasz zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna bluza :) podoba mi się ten nadruk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna bluza! Renifer jest śliczny :) Bardzo Ci pasuję :)
    Kliknęłam kochana ;* Mogę prosić o to samo pod najnowszym postem? :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio dużo pokazało się 'jelenich' wzorów, mam kilku znajomych z podobnymi tatuażami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjna bluza. i nie droga. super

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna bluza, co do niej założyłaś? Dodałam blog do obserwowanych, zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Wiele to dla mnie znaczy :) Proponuję jeansy boyfriend lub czarne getry. Postaram się zrobić zdjęcia stylizacji i dodać je niedługo :)

      Usuń
  16. super wyglądasz :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna bluza - ciekawy i modny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna bluza - chyba sama bym się skusiła.
    Ostatnie zdjęcia są świetne - masz piękny uśmiech! Pokazuj go

    OdpowiedzUsuń
  19. Oł jeee... teraz tylko cieplutkie papcio-skarpety, gorąca czekolada, dobra książka i można siadać przed kominkiem :) I like it! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bluzka! ;) wyglądasz ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Super bluzka ty równiez świetnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza przyciąga uwagę;) świetny nadruk i podkreśla Twoją urodę;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie bluza wpisuje się idealnie w klimat przedświąteczny, świąteczny i poświąteczny. Jesteś śliczna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluza ok, ale najważniejsze, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejna bluza z tej firmy, która wpada mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny wzór... ale ja z moim rozmiarem 34 wyglądałabym w tym fasonie jak w worku :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny nadruk! I ładnie w niej wyglądasz :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny nadruk, chociaż bluzka nie do końca w moim stylu. :) Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny sweterek uwielbiam nadruki! :)
    obserwuje i zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing sweatshirt dear,love it!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  32. Super bluza :) Baaardzo podoba mi się ten jelonek :D

    Pozdrawiam i obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna bluza! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. bluza mega! super motyw :)

    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakochałem się w tym motywie!!
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjny wpis kochana! Bluzeczka mega! <3 Pytałaś o wzajemną obserwację ;) My już, teraz ty --> agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna bluza i ładne włoski :> Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie prezentują się na ciuchach, a szczególnie na bluzach wszelkiego rodzaju rogacze. A połączanie z dobrym materiałem, białym lub intensywnym kolorem bardzo pasuje do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny deseń na bluzie. Masz śliczne włoski kochana ♥
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. W sumie fajna bluza, niby dosyć zwykła, ale jednak przykuwa wzrok. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna bluza ;* fajny blog :) obserwuję :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię proste bluzy z nadrukami, jelonek wygląda super!
    Obserwuję i czekam na kolejne posty !
    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo mi się podoba ta bluza!
    Pozdrawiam z Gent.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bluza świetna, a ty bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz bardzo ładny kolor włosów :)
    Już chyba Ci to kiedyś pisałam, ale mega mi się podoba serio :)

    Ama Nda

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna bluza. Prosta a zawsze pasująca:)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Beautiful!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialne zdjęcia, chyba zazdroszczę bluzy ;)

    zapraszam także do mnie: http://xletsgetweird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bluzka super do ciebie pasuje;)
    Obserwuje:) zapraszam do mnie www.blondbeauty.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna bluza. Chyba sama sobie taka sprezentuje

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna bluza!
    Pytałaś o obserwacje, ja już :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. cudownie sie prezentujesz w tej bluzce- gratuluje wspolpracy ;)

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna - klasyczna i ponadczasowo. Sama chętnie sięgnęłabym po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam motyw dzikich zwierząt a w szczególności jeleni! Jest przeurocza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie wyglądasz! :) Uroczo tak w tej bluzie! I te włoski!
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  56. Minimalistyczny styl zawsze się sprawdza! Świetna bluza;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Very cute! I like it))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń