piątek, 9 grudnia 2016

MY WINTER HAUL




Hej :)

No i już tak świątecznie <3 Ostatnio wybrałam się na typowe kobiece zakupy, podczas których udało mi się znaleźć wiele ślicznych rzeczy. Wybrane z nich przedstawiam Wam w dzisiejszym poście. Połączyłam je w zestawy, które myślę przypadną Wam do gustu :) Zarówno dorosłe kobiety, jak i dziewczyny w moim wieku z pewnością znajdą coś dla siebie ;)

Skórzane kozaki Lasockiego kupiłam w CCC. Od razu zakochałam się w nich, od dawna o takich marzyłam. Eleganckie, bardzo wygodne, pasują do wszystkich moich ulubionych stylizacji! Na ten czas nr 1 w mojej szafie :)







Białe Nike Air także zdecydowanie pasują do wielu modowych kombinacji. Ja klasycznie stawiam przede wszystkim na eleganckie połączenie #black&white. Jest to na ten czas mój ulubiony trik modowy, co z pewnością zauważyliście :)








Converse'y to opcja dla młodzieży ;) Sportowa propozycja, pasuje do letnich stylizacji, jak i wiosennych i jesiennych. Zawsze bardzo podobał mi się ich fason. Zdecydowanie ładniejsze według mnie są modele Converse wykonane ze skóry. Najbardziej podobają mi się w zestawie ze spodniami typu boyfriend lub czarnymi legginsami.








Na dopełnienie mojej jesienno-zimowej wishlist zdecydowałam się także na kolejny model Adidas Superstar, tym razem w kolorze czarnym. Niesamowicie podobają mi się w stylizacjach #allblack.
Wszystkie modele butów sportowych przedstawione w poście, kupiłam w Sizeer.







Moje ulubione czapki: 'Bieber' w stylu beanie z allegro oraz zwykła, modna, szara kupiona w lokalnym sklepie.






Kolejne botki/kozaki są także z CCC, jednak nie od Lasockiego, lecz z Quazi.








Z Deichmann mam kolorowy podręczny plecak, który sprawdza się na wyjazdach, a również jako dopełnienie codziennego outfit'u.






To tyle na dziś. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :D

Obserwujcie ! #staytuned

INSTAGRAM

SNAPCHAT - KIDRAUUUHLL


Miłego dnia,
Agata


65 komentarzy:

  1. Te od Lasockiego są najpiękniejsze i fajna gruba podeszwa na większe mrozy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy, ale najbardziej podobają mi się buty :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze buty są super!!
    Pozdrawiam :*

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buciki :)
    Air Force uwielbiam <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są śliczne , te pierwsze chyba najbardziej mi się spodobały :)
    Plecak też jest piękny
    Pozdrawiam My Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ileż butów! Tyle to ja w ciagu całego roku kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Eleganckie wysokie kozaki to nr 1. Ja mam swoje z wojasa już kilka lat

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te wysokie kozaki z CCC :) W następnym roku chciałabym sobie kupić takie lub podobne :D
    Pytałaś o wspólną obserwacje. Ja już, teraz Twoja kolej :)
    http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Białe Nike Air bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. ja właśnie noszę się z zamiarem kupienia nowych Conversów. Moje obecne mam już drugi sezon i są trochę zmęczone ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylu butów to ja przez cały rok chyba nie kupiłam :D I choć młodzieżą już dawno nie jestm, Conversy kocham miłością wielką <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile butów :D Zazdro:) Converse miałam kilkakrotnie jednak trzeba uważać skąd pochodzą ponieważ jedne trzymały mi się dłużej, a drugie krócej. Markę Adidas uwielbiam. A butów na obcasie zazdroszczę, bo sama nie mogę nosić. Mi w zimowe wieczory towarzyszą timberlandy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Białe Nike to moje marzenie ♥ już tyle czasu mam je na oku..
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje za układ zdjęć. Jest on przemyślany i przejrzysty. Niestety większość blogerek tak nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny haul zakupowy. Widzę, że upolowałaś dużo butów :) Bardzo lubię superstary, ja posiadam wersję białą i są bardzo wygodne ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/2016/12/omlet-z-banana.html

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko, ile pięknych butów! Aż zazdroszczę. Sama posiadam AF, ale czarne (białe miałam kiedyś i źle to wspominam), za to SS mam całe białe :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. białe conversy cudne:)

    http://e-zarabianiewdomu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo pięknych butów! Mam Air Force i powiem szczerze ,że to moje najwytrzymalsze buty jakie dotąd miałam :) Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zarówno botki nr 1, jak i nr 2 są świetne! no i ten plecak ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Conversy i Nike - uwielbiam białe, sportowe buty :D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezłe zakupy :) Kozaczki Lasockiego super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne łowy i piękne zdjęcia! Aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny haul! <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Skórzane Conversy świetne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Air Force to chyba najwygodniejsze buty na świecie, ja już niestety swoje zajechałam... ale dobrze wspominam ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. What a beautiful haul!
    Great sneakers!
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega podobają nam się te czarne superstary <3
    Obserwujemy, mamy nadzieję że się odwdzięczysz <3
    Nasz blog https://danceofflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawą propozycją są tek kozaki od Quazi

    OdpowiedzUsuń
  30. Najlepsze są te drugie kozaki moim zdaniem :D

    Zapraszam http://behindmyobjective.blogspot.com/2016/11/w-jesiennym-soncu.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie nie uważam, ze conversy to młodzieżowe buty. To uniwersalne trampki które pasują do niemal każdego wieku. Allstary zresztą również. Spore zakupy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam identyczne Conversy - moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne rzeczy, najbardziej podobają mi się botki. Converse posiadam w kolorze czerwonym, ale jak dla mnie szału nie ma. Są dość niewygodne.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega udane zakupy. Śliczne botki. Są w moim stylu.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Converse tylko dla młodzieży? :) Oj nie zgodze się i to bardzo ;-) Mam kilkanaście par conversów, a z młodzieżą pożegnałam się kilka dobrych lat temu ;-)
    ps. fajnie jakby w opcjach komentarzy była możliwość dodania nazwy i adresu URL.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super rzeczy, szczególnie spodobały mi się buty nike i te czarne botki<3 cudowne!

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne rzeczy i ładny plecaczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Buty Lasockiego zdecydowanie są super;)
    Plecak też!

    OdpowiedzUsuń
  40. Zawsze chcialam sobie kupic converse ale jakos nie jestem zdecydowana.
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Botki świetne, chociaż pewnie ja i tak bym się zabiła na takim obcasie.
    Kupiłaś bardzo dużo butów! :)

    Zapraszam serdecznie do siebie
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zakupy a buty mega! 😊

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie, że zakupy okazują się takie udane, cieszymy się nimi jeszcze długo. :)
    Botki w obu wersjach bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne te buty uwielbiam taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne te buty uwielbiam taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam białe trampki ! ;) super sprawdzają się w lecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Conversy i kozaki z Quazi super! :)

    OdpowiedzUsuń