środa, 21 grudnia 2016

MEMORIES 2016 - 'SOMETIMES YOU HAVE TO TAKE MATTERS INTO YOUR OWN HANDS AND FLY'




Hej :*


Dokładnie rok temu na poważnie zainteresowałam się modą i fotomodelingiem. Miałam pełno pomysłów, jednak w końcu zdecydowałam się na dzielenie z Wami moimi hobby poprzez bloga :) Już wkrótce minie rocznica założenia, bardzo miło wspomina mi się początki, które mam przed oczami, czuję jakby to było góra miesiąc temu :D

Będę już pisać w czasie przeszłym, mimo że rok jeszcze się nie skończył :) 2016 rok był po prostu wspaniały.. Spełniła się w i ę k s z o ś ć moich marzeń, w tym najważniejsze czyli udział w Purpose World Tour Justina Biebera w Krakowie!

Blog założyłam na początku stycznia. To był intensywny czas, pamiętam jak codziennie bolała mnie głowa po godzinnym rozmyślaniu nad nazwą i treścią bloga ;) Pewnego dnia natrafiłam na blog Margaret i przejrzałam go od początku do końca. To był ten punkt kulminacyjny, upewniłam się, że to jest to, że o tym marzę i na ten czas chcę się tym zajmować. Na początku 2016 roku odnalazłam siebie, mój cel. Uwierzyłam w marzenia, postanowiłam chociaż spróbować je spełnić. To wszystko zawdzięczam Justinowi, który mnie tego nauczył. Dzięki niemu zmieniło się moje życie, nie wiem co bym bez niego zrobiła i kim byłabym teraz. #purpose #believe











W lipcu, dokładnie 28-go o 22.00 otrzymałam od niego follow na Twitterze! Follow od idola, coś wspaniałego. Byłam wtedy online, gdy to zobaczyłam, to nie wiedziałam czy mam się śmiać czy płakać :') Jeszcze wtedy żyłam w niepewności, czy w listopadzie uda mi się go zobaczyć..




We wrześniu stało się coś, czego się w ogóle nie spodziewałam. Zaliczałam to do kategorii marzeń, 'może kiedyś w przyszłości się uda'. Po południu odczytałam emaila od zagranicznej firmy odzieżowej z propozycją współpracy! Cudowne uczucie, kiedy uświadamiasz sobie, że ktoś faktycznie cię czyta i obserwuje, a także docenia twoją pracę i wysiłek. Od tej pory większość moich znajomych wie, że prowadzę bloga.





10 sierpnia o 9.00 pojechałam po wymarzone bilety na Purpose World Tour. Udało się! Nawet nie potrafię opisać Wam tych emocji, brak słów :') Jeśli ktoś czytał mojego posta o koncercie, to wie co tam się działo :)) Od tamtego czasu, a może już wcześniej, rozpoczęłam odliczanie w telefonie :)
Pod koniec sierpnia uczestniczyłam z koleżanką w ciekawych warsztatach medialnych, gdzie poznałam wielu miłych i fajnych ludzi.
No więc 11 listopada spełniło się moje największe marzenie :) Zobaczyłam i usłyszałam go na żywo. Nigdy nie zapomnę tych emocji, tego szaleństwa :D A ponieważ spóźniłam się na dwie piosenki przez fatalną organizację związaną z wpuszczaniem fanów , nie zapomnę przede wszystkim uczucia, gdy otworzyłam drzwi do sektora i ujrzałam niebieskie światła na scenie, pośród których tańczył już Justin. Nie mogłam uwierzyć, że to się dzieje na żywo, że to nie jest kolejny filmik na YouTube. Tego dnia usłyszałam najpiękniejsze słowa ever - 'Kocham Was' w wykonaniu Justina Biebera. #unforgetable





W 2017 roku mam zamiar dalej spełniać marzenia :) Będę pisać dla Was dalej, pragnę kontynuować tę przygodę z blogiem i Wami <3 Mam nadzieję, że będzie Was coraz więcej i nie zawiodę nikogo :) Dziękuję wszystkim, którzy tu są i czytają moją stronę, dzięki Wam mogę zaczynać spełniać marzenia :)




Obserwujcie bloga!

FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA

INSTAGRAM

SNAPCHAT - KIDRAUUUHLL


RADOSNYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU WSZYSTKIM! <3

Agata

52 komentarze:

  1. Widzę, że 2016 rok był chyba najefektywniejszym i najintensywniejszym rokiem w Twojego życia :D


    Widzę, że wstawiłaś kilka zdjęć z naszych sesyjek :) miło było współpracować :)

    Zapraszam -> http://behindmyobjective.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak :D
      Bardzo miło i śmiesznie <3

      Usuń
  2. Wspaniale :)Ciężką pracą i wytrwałością osiągnęłaś cele i spełniłaś marzenia. gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję osiągnięć i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj tak dalej, spełniaj marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełniaj marzenia :) , jesteś kreatywna i ładna :)
    Wesołych świat
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełniać marzenia to najpiękniejsze co może być, na koncercie Justina byłam i nie mogłam uwierzyć, że to na prawdę się dzieje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nice post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę, aby Nowy Rok był jeszcze lepszy :* Powodzenia w dalszym realizowaniu pasji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Dalszych sukcesów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę kolejnych spełnionych marzeń i sukcesów! Wesołych Świąt kochana :* charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rok pełen wrażeń! :) Oby 2017 był równie wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, udany rok, i fajna ta pierwsza bluza :) wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie, że ci się udaje.
    miło widziec, że ktoś się spełnia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny lekki blog. Będę obserwować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki za dalszy rozwój ;) wszystkiego dobrego !!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też kocham Biebera <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje udanego 2016 no i życzę żeby 2017 był jeszcze lepszy:) ! Ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. udany rok 2016 = jeszcze lepszy 2017 <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję sukcesów i życzę ich jeszcze więcej w 2017 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie również Justin nauczył spełniania marzeń i tego, że jak się obierze cel to trzeba do niego dążyć. Byłam na koncercie mimo, że przez prawie rok wiedziałam, że nie jadę. Było to jak wygrać z życiem, kupienie biletów na 4 dni przed :)
    Gratuluję follow oraz współpracy.
    Na pewno 2017 przyniesie jeszcze więcej sukcesów, wspaniałych współpracy i marzeń :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Początki są łatwiejsze i trudniejsze...ale później jak już coś wyjdzie, bardzo miło je się wspomina :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia i dalszych sukcesów życzę :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Cool photos!
    Great post!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  26. wow owocny rok u Ciebie na blogu, trzymam kciuki za następne marzenia, aby równie owocnie się spełniały ;)
    Obserwuję, teraz Twoja kolej

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post ;)

    https://strangegirl30398.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo miło czytać o tym, jak ktoś młody spełnia swoje marzenia - oby tak przez całe życie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :) Cudownie, że udaje Ci się realizować pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie mieć takie proste marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. no to powodzenia w nastepnym roku i gratuluje wszystkiego co udalo sie osiagnac w tym! :) wytrwalosci i cieprliwosci w tworzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluję wszystkich sukcesów :) i życzę wielu kolejnych! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post =) obserwuję :)
    http://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wydajesz sie byc mega pozytywna osoba :) zazdroszcze sukcesow i 3mam kciuki za kolejne! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak trzymać! Życzę coraz więcej sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pozytywne myślenie godne naśladowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne zdjecia :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie, ze udało Ci się spełnić marzenie! :) Powodzenia w 2017 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Życzę Ci aby 2017 był jeszcze lepszy, pełen wrażeń, doświadczeń, wiele sukcesów i spełnienia marzeń!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Loving all these photos!

    XO,
    Allie
    alliesfashionalley.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale sliczne zdjęcia
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń