sobota, 3 grudnia 2016

CUTE WHITE LACE DRESS FROM SAMMYDRESS

Hej! ;)

Dzisiaj przedstawiam Wam śliczną sukienkę/tunikę z sammydress.com, która zauroczyła mnie swoim fasonem oraz falbanką. Bardzo delikatna i niezwykle kobieca, w stylu boho. Pasuje do wielu rzeczy, stanowi podstawę stylizacji. Myślę, że Wam także się spodoba! Dobrałam do niej futerko z H&M, które widzieliście parę postów wcześniej oraz elegancką marynarkę, którą ostatnio bardzo polubiłam. Już wkrótce nowości, so stay tuned!

Spodobało się? Obserwujcie! Jest Was coraz więcej, wiele to dla mnie znaczy! Dziękuję :)

INSTAGRAM
SNAPCHAT - KIDRAUUUHLL

Miłego weekendu!
Agata








CHECK OUT:


47 komentarzy:

  1. Tunika przepiękna , ślicznie wyglądasz .
    Piękne fotki
    My Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nietypowa ale ładnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ta sukienka/tunika :)
    Ja to bym ją nosiła bez żadnych marynarek itd. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna! nigdy bym nie pomyslala ze taka falbanka z koronką może miec taki efekt :)
    mi bardziej pasuje wersja z marynarką :) aaaa i bardziej pasuje biustonosz bez ramiączek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna tunika ;) fajnie wygląda z tą marynarką.
    Zapraszam do mnie

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecę narzeczonej lubi takie rzeczy. Piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna tunika ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, ale sukienką bym tego nie nazwała. Tuniką jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś pisałam o koronkowych sukienkach, tak mi się przypomniało jak na Ciebie spojrzałam - o tutaj: Vintege Lovers

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta tuniczka, delikatna i elegancka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tunika bardzo ładna .. dużo podobnych tunik i sukienek widziałam w przystępnych cenach widziałam na RoyalLine.pl zerknij sobie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukieneczka, bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  13. Tunika/sukienka bardzo ładna! Super wygląda :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście śliczna, zwiewna, kobieca, pasuje do wielu okazji. Lubię takie uniwersalne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna, delikatna sukienka :) z żakietem wygląda super! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest fantastyczna- sZczegolnie ta koroneczka i falbanka dodają jej niesamowitego uroku- super wyglądasz :)
    Sama dumnie by nosila <3

    16,52$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliki dwóch linków na końcu mojego posta: płaszcza i bomberki?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka! w sam raz pasuje do Twojej delikatnej urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam koronkę:) Piękna dziewczęca a przy tym elegancka sukienka :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. What a beautiful dress, I love all the little lace details and it looks so pretty on you! Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham koronkę, ale dla mnie ta tunika / sukienka jest za bardzo zabudowana. Trzeba by do niej jakieś super upięcie włosów, kok bardzo wysoko. Nie dla mnie stylizacja :) Ale Tobie jak najbardziej pasuje :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem co ładniejsze, modelka, czy ubranka :)
    Pozdrawiam !
    https://hello-beautie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna ta tunika! :o melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem wygląda trochę... komunijnie. Byłaby lepsza, gdyby była z innej tkaniny :)

    HEDONISTICAT.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna, choć nie do końca w moim stylu. Z futerkiem wygląda ciekawie, z marynarką - nie podoba mi się. Myślę, że najlepiej wyglądasz w niej bez żadnych marynarek, narzutek itd. :-) Nie masz opcji zostawiania komentarzy z nazwą i adresem strony, toteż, żebyś wiedziała, że jestem z GWP zapraszam na Blog Lifestylowy Pomysłowa: http://pomyslowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna :)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie wygląda ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest śliczna <3
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka jest bardzo ładna, ale widać na pierwszych zdjęciach że jest prześwitująca co powoduje mocne ograniczenia. W zasadzie zawsze musi być coś pod.... Ale wciąż sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fitness, however some specific components of this most favorable weight-reduction plan additionally make contributions to muscle boom and boom testosterone obviously.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ ta tunika jest śliczna. Bardzo kobieca i elegancka. Jestem zachwycona :) zdjęcia świetne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Z marynarką wygląda naprawdę szykownie!! Super zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna, oryginalna i taka zwiewna. Pasuje do Twojego typu urody.

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna ta sukienka/tunika :)
    Zapraszam do mnie,obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna jest ta sukienka! A marynarka z H&M nie w moim stylu, ale całość wygląda świetnie.
    Zapraszam do mnie! milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna! Bardzo romantyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna ta tunika. Idealnie sprawdzi się do pracy w biurze.

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna jest ta sukienka, górę ma bardzo oryginalną, kliknięte
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło, jeżeli dołączysz do zabawy. Szczegóły znajdują się na moim blogu.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super stylizacja! Bardzo mi się podoba :)
    http://xkareen.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń