sobota, 5 listopada 2016

SAMMYDRESS ACTIVE WEAR

Hej :)

Tym razem mam dla Was look z bluzą od Sammydress. Wybrałam ją, ponieważ urzekła mnie swoim modnym fasonem oraz jest bardzo praktyczna i ciepła. Spodobał mi się także duży ocieplany kaptur. Z pewnością idealna na jesienno-zimowe chłodne dni.






Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają i zostaniecie ze mną na dłużej :)

CHECK OUT!


FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA

https://www.instagram.com/kidrauuuuhll/
Snapchat - kidrauuuhll

W przygotowaniu kolejne posty m.in. o koncercie Justina w Krakowie + vlog, a także o pielęgnacji włosów na Wasze życzenie ;* Obserwujcie! <3

Miłego weekendu,
Agata



82 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo ciekawa ta bluza. Przeważnie jednak wolę swetry i rzadko wybieram bluzę, ale tą bym z chęcia kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza mi się bardzo, bardzo, bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, że bluzy są idealne na zimne wieczory :)
    https://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna to bluza :D

    Zapraszam na mojego bloga fotograficznego -> http://behindmyobjective.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bluza :) Niby nic ale ta asymetria na górze robi całą robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta bluza :) taka klasyczna :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bluza :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza jest super, link kliknięty, ALE zdecydowanie bardziej od niej podoba mi się Twój typ urody. masz przepiękne włosy, a do tego rysy twarzy *.* pierwsze zdjęcie hipnotyzuje po prostu! :D
    zapraszam na nowy post :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne połączenie kolorów. ja uwielbiam bluzy i mam ich co nie miara :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna bluza - cenię prostotę i wygodę. Poszukam tego producenta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bluza! I muszę pochwalić twoje śliczne blond włosy. :) A cieplutka bluza zawsze przyda się w chłodne dni jesieni i zimy. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna bluza, idealna na zimne dni. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna bluza, bardzo ładnie w niej wyglądasz :) Chciałam kiedyś podobną kupić, ale nie było mojego rozmiaru... :)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie trwają mega przeceny na sammydress.com, link w opisie, serdecznie polecam zakupy u nich!!

      Usuń
  14. Do twarzy Ci w tym wdzianku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna bluza, do twarzy Ci w niej :) charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lepiej byłoby, gdybyś zdjęcia robiła w różnych miejscach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory śliczne, choć zmieniłabym ich kolejność, ponieważ zawsze mam problem z poplamionymi jasnymi rękawami, np. od opierania się o niekoniecznie czysty stół itd. Niemniej jednak- bluza bardzo ładna- pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bluza, bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  19. super bluza, fajnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam, że podoba mi się. W męskim wydaniu też by się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna bluza:) Uwielbiam takie luźne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna fajna bluza, na typowe sportowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna bluza :) Mnie i tak zauroczyły włosy!

    OdpowiedzUsuń
  24. what a great post,
    have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  26. dna bluza :) podoba mi się jej kolorystyka :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie bluzy są idealne do zakopania się w nich pod kocem z dobrą książką :D Wtedy na pewno się nie przemarznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealnie trafia w mój gust! Wolałabym jednak inny kolor zamiast białego, może połączenie ciemno- i jasnoszarego? Jasne odcienie kojarzą mi się jakoś mało praktycznie, zazwyczaj ich unikam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezbyt często noszę bluzy, ale Tobie pasuje ;) Poza tematem - masz śliczną twarz!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna bluza, lubię tego typu projekty:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda na bardzo przytulną. Pozdrawiam cieplutko, MAVSELINA :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna bluza!
    cudowne włosy!
    Zapraszam!
    https://zanetatomaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna bluza !!
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Za bardzo nie przepadam za bluzami, aczkolwiek czasami lubię ubrać bardziej na sportowo ;) Jak bym miała kupować, to ta jak najbardziej mi się podoba ;)
    Obserwuje kochana i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz w tej bluzie. Podoba mi się taki zestaw kolorystyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna bluza, moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bluza naprawdę ładna, idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna bluza 😀 uwielbiam duże kapturyzyko 😀

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta bluza jest przepiękna! Świetnie do Ciebie pasuje :)
    Udanego koncertu! Również jadę :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna bluza! I masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dla tak młodej osoby bluza jest jak najbardziej ok :) Ale wpis aż się prosi o ciekawsze aranżacje zdjęć, tym bardziej że masz urodę modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie Ci w tej bluzie ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa ta bluza, fakt. Jak Ty to robisz, że masz tak pełne objętości włosy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wkrótce post o pielęgnacji wlosow! :D

      Usuń
    2. o tak! kocham Twoje włosy :D

      Usuń
    3. http://start-afire.blogspot.com/2016/11/jak-dbam-o-wosy-q.html :)

      Usuń
  44. Bardzo fajny krój oraz wzór, ja bym tylko wybrała inne połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się :) Chociaż ostatnio zdecydowanie wybieram swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastyczna bluza, a cena jeszcze fajniejsza :)
    Jeśli możesz kliknij też u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. masz świetne włosy! :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  48. Na blogu jestem już kolejny raz. Bluza jak dla mnie ok. Ale bardziej zwróciłem uwagę na Ciebie i Twoje cudne włosy

    OdpowiedzUsuń
  49. Na blogu jestem już kolejny raz. Bluza jak dla mnie ok. Ale bardziej zwróciłem uwagę na Ciebie i Twoje cudne włosy

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne włosy! chętnie poczytam o ich pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna bluza! Kolorystycznie do połowy mojej szafy pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bluza idealna na wyjście na spacer i zakupy. Rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna bluza. Uwielbiam tego typu ubrania. No nic, trzeba znów ruszyc na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna bluza. Szkoda, żę nie ma zdjęcia w kapturze :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialna! Dawno nie widziałam tak ładnej bluzy. Można ją dostać w jakimś polskim sklepie? Jakoś nie mam przekonania do kupowania z zagranicy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Ja też nie byłam zwolenniczką kupowania zza granicy, jednak tutaj serdecznie polecam, warto :)

      Usuń
    2. 0 problemów, obsługa klienta na poziomie

      Usuń
  56. Bardzo fajna ta bluza! Sama chętnie bym sobie taką sprawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ta bluza jest cudowna, sama taką chcę! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie przepadam za bluzami, ale muszę skomplementować Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  59. http://start-afire.blogspot.com/2016/11/sammydress-active-wear.html

    OdpowiedzUsuń