wtorek, 18 października 2016

STYLOWY PRZEWODNIK - ZIMA 2016

Witajcie!

Zima zbliża się wielkimi krokami, więc myślę, że warto jest przygotować się i pomyśleć nad stylizacjami na tę porę roku. Jak przed każdym sezonem próbuję Wam nakreślić trendy modowe i nieco zainspirować :) W zimie podoba mi się możliwość kombinowania w stylizacjach. Zawsze przeglądam szafę i wynajduję różne, nieoczywiste połączenia :P Ostatnio niemożliwie przypadły mi go gustu triki: 'dresy i szpilki', 'białe, sztuczne futra i kozaki za kolano' oraz 'lakierki i podarte jeansy'.
Na wybiegach królują obecnie długie suknie w przeróżnych kolorach, z brokatowymi dodatkami - kompletnie nie w moim stylu. Jest to nieliczny z trendów, który bardzo mi się nie podoba.
Najbardziej rzucającym się w oczy powrotem na pokazach mody, jest niewątpliwie lakier. Lakierowane spodnie stanowią niezłą alternatywę dla skórzanych legginsów. Do tego look'u, według mnie, pasują czarne botki/ kozaki na grubej podeszwie, platformie.
Motocyklówki są, że tak powiem, zawsze na czasie. Moje ulubione - w kolorze pudrowego różu.
Zdecydowanie muszę w tym poście wspomnieć także o wielkim powrocie motywu 'moro'. Ostatnio na zakupach nie dało się, nie zwrócić na to uwagi :))

Napiszcie mi, co najbardziej polubiliście. A może jakaś propozycja typowo w Waszym stylu? :) Czekam na komentarze!

SNAPCHAT - KIDRAUUUHLL

https://www.instagram.com/kidrauuuuhll/



Przykładowe jesienno-zimowe stylizacje na 100%:

Modelka - Sofia Richie (z wyjątkiem ostatniej pozycji)





Kylie Jenner

Do następnego!
Miłego dnia,


Agata

37 komentarzy:

  1. Platformy wyglądają świetnie. Jeszcze nie spotkałam takich, które nie wpadłyby mi w oko ;)
    Może kiedyś zrobisz kolejny wpis poświęcony platformom, lub butom ogólnie? Widziałam już na Twoim blogu notkę o kolekcji Deichmann'a. Lubię tego typu wpisy :) Pozdrawiam!

    Zapraszam do przejżenia ;)

    http://behindmyobjective.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się botki z tymi lakierowanymi spodniami ;d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też o trendach, tyle, że tych na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. te porwane spodnie są świetne, ale na zimę nie za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne inspiracje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam nadzieję, że ta zima tak szybko jednak nie nadejdzie. Ale propozycje fajne.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie umiem się przekonać do spodni z dziurami :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie stylizacje uwielbiam :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne sa te stylizacja, a wlosy to juz po prostu mega >>>

    Zapraszam do siebie :)
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice looks!
    xx
    http://losaway.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne są te stylizacje :) Bardzo mi się podoba ta przedostatnia. Jak robi się choć trochę zimno, to ja już wskakuję w gruby sweter i kurtkę, bo jestem zmarzlakiem. Jedyna korzyść z tego, że jest tak brzydka pogoda to taka, że mogę wreszcie założyć botki, które uwielbiam <3 pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam moro i cieszę się, że jest dużo tego motywu w sklepach :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post bardzo fajne stylizacje ;)
    www.beautybloganeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podobają mi się białe futerka, ogólnie nie przepadam za tego typu ubraniami, ale kozaki do kolana to coś na co poluję ;)
    Obserwuję ;) moviesgoals.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dżinsy i szara bluza jak dla mnie ideał

    OdpowiedzUsuń
  17. Dżinsy i szara bluza jak dla mnie ideał

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie stylizacje uderzają w moj gust. Tez nie przepadam za długimi sukniami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc to nie wiem, co w tych trendach jest nowego w stosunku do poprzednich sezonów, one chyba zawsze tak wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja koniecznie muszę kupić kozaki za kolano <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kozaki za kolano są przepiękne! Na pewno znajdą się u mnie na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poza stylizacją z białym futerkiem wszystkie trafiają w mój gust :) Jednak myślę, że tak mocno porwane spodnie nie sprawdzą się na zimę ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak jak uwielbiam spodnie z dziurami, tak do lakierowanych butów/spodni nie umiem się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym wybrała sportowe wersje, chociaż przyznam szczerze, że spodni z dziurami nigdy na sobie nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym wybrała sportowe wersje, chociaż przyznam szczerze, że spodni z dziurami nigdy na sobie nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja :)
    Pozwolę sobie dodać do obserwowanych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawy post ;) fajnie, że to wszystko zebrałaś ;) ja zawsze jestem z modą na bakier :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjecia, ciekawe stylizacje. Ja nie mam tyle odwagi w większości nie wyszłabym na miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie, jak na zimę to nie za ciepłe te ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety żadna ze stylizacji nie przypadła mi do gustu. Poza tym mało funkcjonalne przy np. -20 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Powyciągana bluza jak najbardziej dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń