piątek, 28 października 2016

#OOTD WITH SAMMYDRESS

Witajcie :)

Tym razem mam dla Was bardzo modną stylizację,w której przedstawiam moje ulubione pozycje od Sammydress. Jedną z nich jest bomberka w kolorze pudrowego różu, która stała się moim must have. Do niej dobrałam spodnie niezbędne od dłuższego czasu w szafie każdej fashionistki. Stylizację dopełniły skórzane botki od Lasockiego i śliczna chusta ze Stradivarius. 
Sklep Sammydress oferuje szeroki asortyment, można tutaj kupić zarówno ubrania, jak i kosmetyki, torby, zegarki, biżuterię, a nawet artykuły gospodarstwa domowego. Produkty wysokiej jakości znajdziecie w przystępnej cenie. Na zamówienie czekałam równo 3 tygodnie. Koniecznie muszę zwrócić uwagę także na obsługę klienta. Pisałam z bardzo miłą Sumi, która odpowiadała zawsze na następny dzień. Nie było żadnych komplikacji, bez obaw można reklamować towar lub, w wypadku ubrań, wymienić rozmiar. 
Obecnie trwają mega przeceny! Serdecznie polecam zakupy na sammydress.com!

Hi guys!

Today I wanna show You very fashionable look with my favorite items from Sammydress. One of them is bomber jacket in powder pink color. That's definitely my must have. I chose to it boyfriend pants, which are necessary for every trendy blogger. I completed my look with leather booties from Lasocki and cute shawl, which I bought in Stradivarius.
Sammydress shop offers a wide range of very fashionable clothes, good cosmetics, bags, watches, jewellery and also household appliances. I've been waiting 3 weeks for my shipment. Definitely I have to pay attention for customer service. I've been writing with very nice Sumi, who always answered the second day. There weren't any problems, no worries you can complaint items or, in the case of clothing, replace size.
I would recommend everyone shopping on sammydress.com!

FIND ME ON SOCIAL MEDIA

https://www.instagram.com/kidrauuuuhll/
SNAPCHAT -  kidrauuuhll














CHECK OUT:

price -  20.82$

price - 11.91$


VISIT:

bag - Deichmann, Mohito
shawl - Stradivarius
shoes - Lasocki
glasses - Iam



pics - Sophie S
behindmyobjective.blogspot.com

Już wkrótce post + vlog 'Justin Bieber Purpose World Tour Poland 11.11.2016!'

107 komentarzy:

  1. Przepiękna sesja. Jak dla mnie Top Model

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, podoba mi się ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się torebka. Reszta jakoś mnie nie przekonuje, ale to właśnie jest najlepsze w modzie. Każdy ma swój styl, przez to świat jest bardziej zróżnicowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super!
    Pytałaś o obserwację, ja już Twojego bloga obserwuje, czekam na Ciebie! :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za miłą współpracę :)

    Zapraszam: http://behindmyobjective.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ale super ubrania! Świetnie razem współgrają ♥


    Pozdrawiam, AnotherNatt

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja!

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta stylizacja połączenie pudrowego różu z ciężkimi butami..extra ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja! Co to za piękne miasto? :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz i niezły outfit. Oby tak dalej! :)

    Obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia oraz cały blog! :) Piękny jest ten pomponik!
    Mój BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, ta kurtka jest świetna! Stylizacja z nią świetnie się prezentuje!
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne spodnie, buty i kurteczka <3 Ślicznie wyglądasz

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam się- bomberka jest absolutnym must have :) sama się do niej przekonałam i nie żałuję :)
    ładna stylizacja :) bardzo podoba mi się Twój szalik :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomaramcze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudowne włosy! to Twój naturalny kolor? jak je pielęgnujesz? obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak, to mój naturalny kolor, od zawsze taki mam. O pięlęgnacji włosów postaram się zrobić post, bo za dużo do pisania tutaj :)

      Usuń
  17. Bardzo fajne sobie wybrałaś te rzeczy :) Kurteczka też jest super <3 charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. You look so cute! I have that same jacket, is so cute

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. totalnie w moim stylu :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej:) Fajnie,ze piszesz tez po angielsku:) Bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. I feel like this entire outfit came together perfectly, from the sweet powder pink color to the edgy boots and ripped denim! Love it.

    x
    closetfullofdreams.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :) choć jak dla mnie, spodnie mają zbyt wielkie dziury ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. love it, really love it! someday i'll find this beautiful place, with the sweet one(you) :) <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny outfit :D. Jak dla mnie jest już za zimno na takie spodnie i już o tej porze roku bym ich nie ubrała, ponieważ jestem zmarzluchem, jednak na cieplejsze dni jak najbardziej :D. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ze prowadzisz bloga dwujezycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne okulary! Jesteś też bardzo podobna do pisarki Weroniki Murek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Poluję na bomberki od dłuższego czasu ale ostatecznie powstrzymam się chyba do marca! :D Świetnie wyglądasz
    best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam kupić bomberke, ale w końcu zrobiło się za zimno, więc zrezygnowałam z tego pomysłu. Ślicznie wyglądasz.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. super

    poklikane, Mogę prosić o poklikanie w linki u mnie? <3 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  31. Boska stylizacja. Sama posiadam w swojej szafie różowy bomber i jest jak dla mnie klasykiem!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/10/zara-larsson-aint-my.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  32. Cóż ja mogę rzec jako facet, stary pryk i laik jednocześnie. Wizualnie wygląda to miło dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja! :D Zdjęcia też bardzo ładne.
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. fajna stylówka ;)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne spodnie, od razu przykuwają uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy strój ;) Butki bym chętnie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Poklikane!
    Zaobserwowałam i zachęcam Cię do tego samego (obiecuję, że będę aktywna na Twoim blogu)- na moim blogu stos recenzji przemieszanych z lifestylem.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo stylowo :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. what a great post :)
    Happy Sunday!
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurteczka zdecydowanie mi się podoba :) I oczywiście torebka! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylówka! I bardzo inspirujący blog! Tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakoś nie mogę się przekonać do tych bomberek... Ale Ty wyglądasz w niej świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam prosty styl :) nic nie przekombinowane na luzie :D BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajna stylizacja i kurtka bomba:) Zapraszam do mnie:) http://www.zyciowyzawrotglowy.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Róż wraca na salony. Jedyne co chętnie kupię w tym kolorze to pewno jakaś sukienka, w delikatnym pudrowym odcieniu. Chustka bardzo mi się podoba i jeszcze z mojego ulubionego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cała stylizacja, mimo, że modna, zupełnie nie jest w moim stylu.
    Za to bardzo chętnie porwałabym Ci szal - jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  47. super stylizacja :)
    zapraszam do siebie http://aniaabloguje.blogspot.com/2016/10/grwm-makijaz-na-wyjscia.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Super są te spodnie i fajnie się komponują z kurtką :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie mój styl, ale bluza w przepięknym kolorze; )

    OdpowiedzUsuń
  50. Absolutely love your look!
    Have a great new week!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękny szal, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  52. A jak jest naprawdę zimno to nie marzną nogi?

    OdpowiedzUsuń
  53. Stylizacja idealna - lekko rockowa, zadziorna, ale kurtka w odcieniu pudrowego różu równoważy całość i nadaje stylizacji lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zimno mi jak patrze na to gołe kolano. Sesja super :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cute! Haven’t heard of this brand, but will have to check it out now.

    XO,
    Allie / https://alliesfashionalley.com/2016/10/olive-suede-with-skechers/

    OdpowiedzUsuń
  56. Podoba mi się szalik i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam tego typu blogi! Miłego weekendu :)
    Zaobserwowałam :)

    Promuję blogi!
    Spośród osób, które skomentowały mój post, wylosuję 10 i wypromuję w nowym poście :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/marbling.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ciekawy wpis:-)
    Świetny zestaw !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładnie wyglądasz, uwielbiam Twoje okulary! Sama mam kilka par Lenonków i często je noszę :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Super stylizacja! :*
    Pozdrawiam:)
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetna stylizacja chociaż ja ubrałabym zwykłe spodnie :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. A nie zimno Ci w kolano? ;) Właśnie widziałam przed chwilą takie spodnie tylko czarne. I zdecydowanie głosuję na czarne...chociaż może niekoniecznie do tej góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie wyglądasz, a spodnie bardzo mi się podobają :) Widzimy się w Krakowie ;D

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystko fajnie, ale ja nadal nie rozumiem tych dziurawych spodni :P

    OdpowiedzUsuń
  65. Stylizacja świetna! :) Torebka przypadła mi bardzo do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajna ta kurteczka. Stylizacja też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ciekawe zestawienie. Wybieram szal 😊

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne zdjęcia ;) najbardziej podoba mi się torebka

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetna stylizacja. Pozdrawiam serdecznie Hania

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajne zdjęcia :) Choć styl zupełnie mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Spodnie dla mnie nie na tą pogodę, szybko się przeziębiam, ale na ciepłą wiosnę z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  72. świetna bomberka! i po zdjęciach poznaję Toruń :D

    OdpowiedzUsuń
  73. mi najbardziej spodobały się okulary!

    OdpowiedzUsuń
  74. Stylizacja jak najbardziej na tak :) Najbardziej mi się podoba bomberka :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Fajny post i stylizacja.Tylko te spodnie mnie nie przekonują.
    http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam potargane spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Kurtka i szal - piękne. A jeszcze te pastelowe kolory, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Coraz mocniej chcę kupić bombera, a ten jest świetny :)

    jagodowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. świetna kurtka! genialny kolor ma *.* linki kliknięte ;)
    okulary też bardzo mi się podobają *.*
    i te kulki doczepiane do toreb uwielbiam! ♥
    pozdrawiam, zapraszam :-)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. W mój gust najbardziej trafia szal ;)
    A poza tym piękne miejsca na zdjęcia

    OdpowiedzUsuń