czwartek, 1 września 2016

TRENDY JESIEŃ 2016

Hejka!

Zbliża się piękna pora roku, jaką jest jesień, więc trzeba zwrócić uwagę na nadchodzące trendy. Jej nadejście zawsze bardzo mnie ekscytuje. To jest taki wstęp do tego cudownego świątecznego czasu. Jestem pewna, że nie będzie to nudna jesień. Zapowiada się bardzo różnorodnie! Główne triki to: śmiałe wzory, figury geometryczne, zwierzęce nadruki oraz swoboda i luz. Królować będą zarówno niesamowite eklektyczne mieszanki i hipnotyzujące barwy, jak i zwiewne płaszcze w klasyczych kawowych kolorach. Co kto woli. Trzeba zaznaczyć, że wraca moda na naturalny, delikatny makijaż
Na koniec zacytuję Wam słowa pewnej stylistki, które bardzo mnie inspirują.

'Zwróć uwagę na trendy, które dla Ciebie przygotowaliśmy. Eksperymentuj, baw się - przełam własne ograniczenia i wykreuj swój niepowtarzalny styl!'

W takim razie do dzieła! 


Hi guys!

I'm always very excited when autumn is coming. That's very beautiful season. We should pay attention on fashion trends. The autumn is such a prelude to amazing Christmas time. I'm sure, that it won't be a boring season. Promises to be very variously. Main tricks are: adventurous patterns, animal prints, freedom and casual. Amazing eclectic patterns and hipnotic colours are gonna reign as much as wispy coats in coffee colours. What you prefer. I have to choose that fashion on natural and soft make up is back! Finally I'm gonna cite you words which very inspire me. 

'Pay attention on fashion trends which we chose for you. Experiment, amuse - break your limits and create your own unique style!'

So, let's go! 

My favorites:

Pola Bogdańska
Selena Gomez
Margaret
Sofia Richie
Kendall Jenner
Sofia Richie
Sofia Richie
!
Justin Bieber (!)
JB
JB

Justin idealny jak zawsze! Tutaj macie jeszcze filmik, który w całości przedstawia styl Sofii Richie, którą macie tu na paru zdjęciach. Żeby dokładnie przedstawić ten styl, w którym się zakochałam musiałabym powstawiać miliony zdjęć jej stylizacji :) 




FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA

Facebook - https://www.facebook.com/agata.kopaczewska.5
Instagram - https://www.instagram.com/kidrauuuuhll/


33 komentarze:

  1. Ja w jesień preferuję żywe kolory żeby ożywić ten ponury nastrój, który panuje wśród wszystkich :) Świetne zdjęcia Seleny!
    Bardzo fajny blog, obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie jestem zakochana w minimalizmie. Uwielbiam monochromatyczne looki, ale dostrzegam potencjał w niektórych printach i nie ukrywam, że z niektórymi bardzo się polubiłam.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  3. Pola na niektórych zdjęciach wygląda jak Selena <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, co będzie modne w nadchodzącym sezonie, świetny post ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Margaret idealnie<3
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać w komentarzu:)
    buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Selena jest ikoną modą i piękna :) cudowna kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Selena ma najciekawszą stylizację według mnie ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Zwrócę uwagę na delikatny makijaż :)
    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super inspiracja :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje ? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też bardzo lubię kiedy następuje jesień, wtedy wchodzą całkiem odmienne stylizacje, ja sama też lubię je tworzyć :) bardzo interesujący blog, masz bardzo fajny styl pisania :) oby tak dalej kochana! <3


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo te trendy akurat mi się podobają ! :) Ale jesieni i tak nie lubię xD
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wybrane pomysły :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pola i selena ^^

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wybory, na luzaku :)
    Wpadaj do nas!
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Justin rządzi hahahaha, Super post! Selena wygląda pięknie.. Zapraszam na nowy post do mnie primegoal.blogspot.com obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zaczynaj :)) odwdzięczę się :))

      Usuń
  18. Te zdjęcia są bardzo inspirujące :D Mi osobiście najbardziej podoba się chyba styl Kendall :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham Selenę jest cudowna :) naprawdę fantastyczny post i fantastyczny
    blog! czuję że tegoroczna jesień będzie bardzo inspirująca :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne, inspirujące stylizacje :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pola jest bardzo podobna do Seleny, zazdro :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę super post! Trzymaj tak dalej!
    Zapraszam do mnie, http://ascardisis.blogspot.com/ Wspólna obs?

    OdpowiedzUsuń
  23. Dwie pierwsze stylizacje przepiękne <3

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń