środa, 17 sierpnia 2016

MY INSPIRATIONS

Heeej!
Od dziecka tam mam, że lubię się na kimś wzorować. Wiecie o tym że, moim idolem jest Justin, przemawia do mnie także jego styl. W tym poście chciałabym Wam przedstawić kolejno moje inspiracje modowe, z których naprawdę korzystam :) Jeśli śledzicie życie prywatne Justina, choć u Seleny też o tym głośno, słyszeliście na pewno o aferze, która rozpoczęła się po tym, jak Justin opublikował na Instagramie zdjęcia ze swoją nową dziewczyną, córką Lionela Richie - Sofią Richie. Początkowo czułam złość, jednak przemyślałam i stwierdzam, że to wszystko było bez sensu. Zazdrość, a co gorsza nienawiść, do niczego nie prowadzi. LESS HATE MORE LOVE! Żal mi tej dziewczyny, ma zaledwie 17 lat, a musiała zmierzyć się już z taką falą nienawiści z całego świata. Nawiązałam temat do niej, ponieważ ostatnio bardzo mnie zainspirowała. Uwielbiam po prostu ten styl. Ekstrawaganckie płaszcze, czerwone bandany zawiązane na głowie, za duże bomberki czy bluzy i do tego zwykłe trampki. Moje ulubione outfity:

Sofia Richie
Sofia Richie
Sofia Richie
Sofia Richie
Kylie Jenner



Na dziś to tyle :) Jestem ciekawa, który outfit Wam najbardziej przypadł do gustu :) Dajcie mi znać w komentarzach! 

Obserwacja - 
Instagram - https://www.instagram.com/kidrauuuuhll/
Facebook - https://www.facebook.com/agata.kopaczewska.5

9 komentarzy:

  1. Czarne spodnie z przetarciami sa rewelacujne! <3
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbyś nie napisała kto to jest to w życiu bym nie zgadła. Do tej pory tej pani nie znałam xD 3 stylizacja najlepsza :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje. Takie klasyczne kolory są najlepsze w stylizacjach :)
    Mój blog
    ♥ Odwdzięczam się za każdą obserwacje♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dear, here is my follow back #2
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje ;)
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne outfity :).
    Ten z białym futerkiem najlepszy <3
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ciekawe osoby, które Cię inspirują :)


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń