środa, 31 sierpnia 2016

MY HOLIDAYS 2016

Witajcie! 

Wracam z wakacji pełna przeróżnych nowych inspiracji :) Nie wiem jak Wy, ale ja staram się nie przejmować powrotem do szkoły. Trzeba być pozytywnie nastawionym mimo wszystko. Przechodzę do tematu. Nad naszym polskim morzem udało mi się nagrać krótkiego vloga, mojego pierwszego, więc proszę o wyrozumiałość :) Na pewno posiada wiele niedociągnięć, jednak od czegoś trzeba zacząć. Ogólnie mówiąc, wakacje minęły mi doskonale. Podzielę się z Wami tutaj paroma wspomnieniami. Z przyjemnością poczytam sobie później Wasze przeżycia opisane w komentarzach, zostawcie mi coś ciekawego! 
Pod koniec sierpnia, czyli w sumie parę dni temu, w Toruniu, odbyły się bardzo ciekawe wakacyjne warsztaty. Przyjechałam, by dowiedzieć się czegoś nowego, upewnić się odnośnie zawodu, który pragnę wykonywać w przyszłości oraz żeby aktywnie spędzić ostatni czas wakacji i przy okazji poznać wielu nowych ludzi. Warsztaty odbyły się w Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu. Poruszonych zostało wiele interesujących mnie tematów, takich jak tworzenie audycji radiowych, dźwięku, a później przetwarzanie go. Na warsztatach prasowych, telewizyjnych i popkulturowych zgłębiliśmy tematy odnośnie występowania w telewizji, dowiedzieliśmy się o często stosowanej manipulacji w mediach. Podczas warsztatów tanecznych nauczyliśmy się samby. Dodam jeszcze, że wszystko było przedstawiane na ciekawych przykładach. Co prawda mieliśmy niedużo czasu wolnego, jednak było warto. Kolejne zajęcia odbędą się w ferie zimowe, zapraszam ;) 
W ostatni dzień warsztatów spotkało mnie coś niezwykłego, jednak dlatego, że jestem osobą nieśmiałą - odmówiłam. Otwarcie powiem, że do dziś tego żałuję, jednak sytuacja czegoś mnie nauczyła. Mam nadzieję, że może kiedyś się uda. Przy obiedzie do naszej grupy podszedł kierownik z pytaniem, czy ktoś jest z okolic Torunia. Zgłosiłam się. Okazało się, że zostałam wybrana "spośród miliona dziewczyn" do telewizji. Szczerze powiem, zamurowało mnie trochę, nie wiedziałam co powiedzieć. Trzeba było dużo mowić, a ja mam tremę przed kamerą, więc zrezygnowałam. Po południu pojechałyśmy z wybraną koleżanką do studia. 


Miłego oglądania! Z każdym filmikiem będzie lepiej :) 







Z planu haha

https://www.instagram.com/kidrauuuuhll/
https://www.facebook.com/agata.kopaczewska.5




hoodie - TeraNova



6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Na pewno wpadnę i obejrzę vloga ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja idę do nowej szkoły, ale dzisiaj jeszcze jakoś się nie przejmuje i nie mam stresu, gorzej z jutrem xd

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia , ładna bluzka :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wakacje były fantastyczne :) zapraszam do mnie
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój blog będę tu częściej zaglądać <3
    Zapraszam do mnie vviktooria.blogspot.com ! :)

    OdpowiedzUsuń