piątek, 29 lipca 2016

SUMMER

Hejka! ;*
Dawno mnie tu nie było, ale przez sierpień postaram się nadrobić zaległości. Tym razem przychodzę do Was z bardzo wakacyjnym tematem, czyli wybór stroju kąpielowego. Trochę późno, ale lepiej tak niż wcale. Jestem w 100% zwolenniczką kobiecych dwuczęściowych. W tym sezonie dominują stroje przeróżnych kolorów, od białych z koronkami i czarne z modnymi frędzlami, po odważne, wyróżniające się na plaży czy basenie, neonowe kolorki. Podobają mi się dwie opcje, jednak zdecydowałam się na tę drugą. Poniżej przedstawiam Wam moje stroje. Różowy nabyłam w Reserved, zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Po prostu musiałam go mieć :P Natomiast cytrynowy kupiłam w zwykłym sklepie, także urzekł mnie niesamowicie, więc :)
Ostatnio nadeszły fale upałów i może w końcu uda mi się opalić! Haha mam bzika na tym punkcie :) Już niedługo wrócę do Was ze zdjęciami z wakacji. Podzielę się jeszcze super informacją jak dla mnie coś niesamowitego, wczoraj o 22.00 na Twitterze zaobserwował mnie JUSTIN!!! Postanowiłam pochwalić się jeszcze koszulką Purpose, którą mam z jego oficjalnego sklepu i która czeka na koncert w Krakowie 11.11!
W komentarzach piszcie który strój kąpielowy bardziej przypadł Wam do gustu.

Piosenka na dziś - https://www.youtube.com/watch?v=a59gmGkq_pw

'If you feel you're sinking, I will jump right over, into cold, cold water for you'

Zapraszam do obserwacji!

Facebook - https://www.facebook.com/agata.kopaczewska.5
Instagram - https://www.instagram.com/kidrauuuuhll/


Miłego dnia!!

Agata





!!!

20 komentarzy:

  1. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. Dodatkowo tak świetnie piszesz, życzę powodzenia
    Pozdrawiam
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem niezmiernie wdzięczna!! Dziękuję Wam za każde miłe słowo!!

      Usuń
    2. Niestety "Paulaa" dokładnie ten sam komentarz, który umieściła na Twoim blogu, umieściła także na wielu innych, tak zdobywa obserwacje ;)

      Usuń
    3. Tak, niestety.. Zauważyłam niedawno..

      Usuń
  2. Strój z Reserved jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisanie pod czyimś postem tylko zapraszam i link do siebie jest moim zdaniem idiotyczne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jadę na koncert! Co prawda koszulki jeszcze nie mam, ale mam jeszcze trochę czasu :D Zdecydowanie w moim guście jest bardziej pierwszy strój :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czad! :D Ja mam mały problem, bo jeszcze nie mam biletów, a czas ucieka.. Ale jak widać wybieram się i żyję marzeniami.. :') Mam nadzieję, że uda mi się je jeszcze jakoś zdobyć, trzymaj kciuki!!

      Usuń
  5. Pierwszy strój zdecydowanie jest w moim typie :) Gratuluję obserwacji Justina, bo zdaje sobie sprawę jakie to dla ciebie ważne :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Follow od Justina? Wow, nieżle :)
    Podoba mi się ten kostium cytrynowy, sama mam poodbny
    Fajny post
    Obserwuję :)
    Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój z pierwszego zdjęcia - cudo ♥

    http://gellabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy strój jest boski :D
    Zapraszam do mnie sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny strój do tego żółtego, ale w tym roku kupiłam sobie nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne stroje kąpielowe :D takie jaskrawe :D
    Fajnie że masz idola :D powodzenia w realizacji planu :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Strój kąpielowy z pierwszego zdjęcia jest świetny ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy strój jest świetny! Gratuluję takiej obserwacji ♥


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy strój znalazłam dzis w lumpie ;)

    OdpowiedzUsuń