czwartek, 21 kwietnia 2016

HOT TRENDY WIOSNA/LATO 2016

W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić i bliżej określić obecne trendy modowe, które bardzo mnie zachwyciły.
Ogólnie rzecz biorąc, żegnamy proste kroje i minimalizm. Swój wielki powrót świętują romantyczne sukienki, a także zwiewne bluzeczki! W tym sezonie nie tylko na wybiegach królują srebrne i złote dodatki, takie jak buty czy torby. Praktycznie w każdym sklepie, w zwykłych sieciówkach znajdziecie teraz olśniewające katany, tuniki czy sneakery. Mi osobiście najbardziej przypadły do gustu na ten sezon oryginalne srebrne trampki na wyższej podeszwie, złote dandysy oraz kremowo-złote z miętowym naznaczeniem sneakery - każdy model możecie odszukać w kolekcji butów sygnowanej przez Margaret w sklepach Deichmann. Kolejnym trendem, którym podbijecie ulice naszych miast, są jakiekolwiek wiązania. Stosowane są w bluzkach, sukienkach (sznurowane dekolty), a także w spodniach i szpilkach. Niedawno powrócił jeansowy total look, w którym dominuje wygoda. Hitem jest ciemny odcień dżinsu. Obecnie moda prowokuje koronkami oraz kocha duet black&white. Poczujcie siłę kontrastów! Exactly! Ja wybrałam wzorzysty kardigan z linii H&M, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Bawmy się modą! Teraz podczas wiosny, mamy możliwość kombinowania. Kocham nieoczywiste połączenia, dlatego w modzie bardzo inspiruję się stylem Margaret. Crazy style is my life! Nawiązując ponownie do kolekcji butów Deichmann, polecam także szpilki w stylu etno. Świat nie składa się tylko z ludzi bardzo bogatych, dlatego buty dostępne są w bardzo przystępnych cenach. Wracając do trendów - coś czuję, że wiosna i lato tego roku charakteryzować się będą jaskrawymi kolorami. A jeśli chodzi o dominujące wzory, to paski przede wszystkim. Kocham biało-czarne topy. Ze strojów wybiegowych najbardziej przypadł mi do gustu kombinezon maxmara.com w biało-żółte poziome paski. Jednym z moich ulubionych trendów są futra i narzutki tego typu. Idealne dla siebie znalazłam w H&M i Sinsay. A tak na koniec przedstawię Wam moich ulubionych projektantów mody - Bartek Janusz i Calvin Klein. Cenię ich sobie za pomysłowość i oryginalość. Może w przyszłości uda mi się z którymś z nich współpracować :) 
Mam nadzieję, że post Wam się przyda. Miłego dnia :* 

Agata

PS Źródła: magazyn viva i shoe fashion

To jest to! Zabawa modą!





7 komentarzy:

  1. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie http://devilishwoman98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie mega podoba jak margaret wyglada w tym stroju :)

    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz ciemny odcień jeansu? Mi najbardziej się podoba jasny, taki jak w typowych spodniach boyfriend.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Margaret, właśnie teraz słucham jej piosenki Cool Me Down ;p
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już obserwuję od długiego czasu ;) Czekam na rewanż :*

      Usuń
  5. Fajny posty i to zdjęcie Margaret :D
    Zapraszam do mnie. Miło będzie jak wpadniesz :)
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń