piątek, 15 kwietnia 2016

COME BACK

Przepraszam wszystkich za długą nieobecność spowodowaną wzrostem nauki.. Tyle tego jest, że ledwo nadążam :) Ale jestem już i BĘDĘ. Tym razem mam dla Was stylizację mega wiosenną, bardzo modną i ciekawą wg mnie. Wiosna to czas, kiedy na ulicach zaczyna robić się niesamowicie. Uwielbiam czasem usiąść na ławce w mieście i poobserwować ludzi i ich outfit'y. Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu!

Agata








pants - h&m
shirt - pull&bear
jacket - h&m
shoes - adidas originals
sunglasses - sinsay

12 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja! :)
    Koszula w kratkę jest mega.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :)
    Poklikasz w link z płaszczykiem? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/listen-to-your-heart.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)
    Obserwujemy?:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba + moja ulubiona fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe początki. Pozdrawiam, Seba
    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie Twoja stylizacja bardzo przypadła do gustu! :)
    Uwielbiam koszule w kratę, szczególnie czerwone!
    Pozdrawiam :)
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylówka i te warkocze WOW ^^

    www.jejinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń